Asmodeanx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva med radio eller nettradio? er det noe lovlig der? Det er jo mye bedre enn bare livetekst på dagbladet eller noe slikt. (ja jeg er egentlig ikke klar for noe pub i dag ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmm. Lurer på om jeg skal gidde å se kampen på vg sin tjeneste eller ei. Mulig det blir radio . Litt nostalgi i det også! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmm. Lurer på om jeg skal gidde å se kampen på vg sin tjeneste eller ei. Mulig det blir radio . Litt nostalgi i det også! så den går på radio altså? hvor da? nett eller vanlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 så den går på radio altså? hvor da? nett eller vanlig? http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fy faen! Frysninger av nasjonalsangen nå! Må være mange nordmenn på tribunen! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Da var det i gang Maltraktér ferieøya, nordmenn! HAHA! FLOTT 0-1 til Norge allerede etter 1 og et halvt minutt folkens! J.A. Riise Endret 8. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Scoring allerede! Herlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Haha, syk åpning Riise <3 Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva i all verden gjør Riise der? Hahaha Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fy søren så bra, hadde knapt fått med meg at kampen hadde begynt før jeg ser det står 1-0 til Norge. Dette er klasse! Keep it up Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi har en kamptråd her Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva faen skjer med dommeren? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Dommeren er den samme som på Lerkendal i Europa League mot Aris. Blåser på ALT! Fittedommer kaller vi sånne. EDIT: Altså, ikke samme navn, bare at han blåser på alt Endret 8. oktober 2010 av MartinF Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gult kort for uthaling av tid etter 12 min.. jaja, her er det dømming i toppklassen, haha Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Få reprise på den der, syns nå den var langt inne! Det var da veldig til markeringsbehov på dommeren idag da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå