Corlan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Carews styrke er ikke, og på landslaget, har aldri vært å score mål. Det er å binde opp 2-3 motspillere feilvendt, vinne dueller og på den måten skape sjanser for lagkameratene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 KAMPDAG! OHHH! Jeg er spent, nervøs og gleder meg samtidig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Får ikke sett hele kampen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis Carew ikke skal skåre mål, da er det bare Huseklepp, ev Gamst og Riise igjen som kan skåre da. Jeg mener at Moa og Carew sammen kunne blitt sinnsykt bra, men tror ikke vi får se det de neste åra... Uansett, gleder meg som en unge til i kveld!! PS! Portugal - Danmark begynner på TV2Sport rett etter Norge kampen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hjemme mot kypros og island tror jeg vi får se moa og carew sammen i 442 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Drømte at Krypros vant 1-0 med et mål de siste 10 minuttene. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som vet hvor man kan streame? Sliter med å komme inn på Iraqgoals(Bare jeg som skriver feil adresse?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 God loves the pub's. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Eneste lovlige alternativ er Canal+, men der må du ut med svimlende 159,- pr. kamp. Det er ikke lov å prate om ulovlige streams her på forumet. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 helt alvorlig? 159 kr for en kamp? Eller er det et slags abbonnement? Da blir det nok heller pub på meg. Får jo 3 pils og god stemning for samme prisen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) For de som ikke vet det enda og har Get: Sett på Canal + fotball. De sender kampen gratis. Endret 8. oktober 2010 av groenn Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Huseklepp er jo udugelig, han kommer ikke til å score iaf. Jeg heier på Brann forresten, men nå har jeg sett meg utrolig lei på udugelige Huseklepp. Det eneste han gjør er å luske rundt omkring på midtbanen, gå i offside, miste ballen og bomme på åpent mål. Utrolig at noen synes at han er god. Jeg overdriver faktisk ikke når jeg sier at jeg har sett bedre spillere i junior elite kamper. Endret 8. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Huseklepp er jo udugelig, han kommer ikke til å score iaf. Jeg heier på Brann forresten, men nå har jeg sett meg utrolig lei på udugelige Huseklepp. Det eneste han gjør er å luske rundt omkring på midtbanen, gå i offside, miste ballen og bomme på åpent mål. Utrolig at noen synes at han er god. Jeg overdriver faktisk ikke når jeg sier at jeg har sett bedre spillere i junior elite kamper. Muligens i Brann, men han er god for Norge. Huseklepp er Drillos mest effektive Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Huseklepp scoret 2 mot frankrike og et mot portugal. Å si at han er udugelig er kunnskapsløst. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Huseklepp er jo udugelig, han kommer ikke til å score iaf. Jeg heier på Brann forresten, men nå har jeg sett meg utrolig lei på udugelige Huseklepp. Det eneste han gjør er å luske rundt omkring på midtbanen, gå i offside, miste ballen og bomme på åpent mål. Utrolig at noen synes at han er god. Jeg overdriver faktisk ikke når jeg sier at jeg har sett bedre spillere i junior elite kamper. Muligens i Brann, men han er god for Norge. Huseklepp er Drillos mest effektive 0,29 mål i snitt? Det er jo skikkelig dårlig, faktisk. Det at han er mest effektiv er nok fordi de eneste som scorer for Norge er forsvarsspillerne, som scorer etter tur. Carew scorer jo aldri, men han er iaf skummel, det er ikke Huseklepp. Det står at Huseklepp har defensive oppgaver, men jeg ser ikke mye defensiv jobbing fra han for å si det sånn. Huseklepp scoret 2 mot frankrike og et mot portugal. Å si at han er udugelig er kunnskapsløst. Så du målet hans mot Portugal? Det var Carew som laget det målet. Jeg vet ikke om du har sett Huseklepp spille noen gang, men han spilte grusomt dårlig mot Portugal, han spilte dårlig mot Frankrike, men score på en eller annen måte to mål, og han har spilt skikkelig dårlig i hver eneste Brann kamp i hele år. Jeg har sett alle kampene han har spilt i år. Ja, Huseklepp er sympatisk, men mer enn det er han ikke. Endret 8. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Live stream... Jeg vil se gratis. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Endelig en klar fordel med å ha Get. Får sett kampen gratis i dag, og en ukes tilgang til Canal+ sports-kanalene. Håper Carew starter i dag, så kan Moah heller komme på senere som en reddende engel. Endret 8. oktober 2010 av Krokanrull Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som veit hvem som starter på topp for Norge idag? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Klarere ikke helt å bestemme meg for hvem som burde vinne i Danmark-Portugal kampen. Uavgjort er jo definitivt best for oss men om noen skal vinne er det ikke godt å si hvem. Danmark ligger jo best ann nå men det er mye mulig at portugal kommer sterkt tilbake utover kvalliken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå