Gå til innhold

Kamptråd - Kypros vs Norge (EM-kvalik)


Latias

  

67 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

  2. 2. Kommer Norge til EM?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge vi vinner er jeg fornøyd.

This. Jeg gir egentlig, i motsetning til mange andre, blanke i om vi spiller "kjedelig" fotball. Så lenge vi spiller jevnt og vinner de fleste kamper synes jeg spenningen ligger der uansett. Jeg vil se Norge i et sluttspill. Jeg vil ha Norge tilbake til de tider vi slo storlag, og var et fryktet lag å møte. Det synes jeg Drillo er i god gang for å få til igjen. Håper han kan kjøre hele løpet ut. Jeg har troa på Drillo!

Lenke til kommentar

Carew er den eneste spissen vi har pdd. som har et internasjonalt snitt over seg, det har ikke Moa. Jeg er rimelig sikker på at Carew starter - og godt er det. Moa får heller komme inn når Carew blir sliten.

 

e: I tillegg har kypriotene mye større respekt for Carew, noe som vil føre til mer rom for andre.

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Hva hjelper det at han har et internasjonalt snitt over seg når han ikke scorer?

Dette blir en typisk ligge-igjen-med-en-mann-på-topp-kamp og trenger vi en som klarer å bryte seg fri og utfordre de to-tre som ligger igjen for Kypros muligens med hjelp av en villig Huseklepp på høyrekanten.

Carew har det siste året for det meste mottatt ballen og holdt den til resten av laget kom opp mot slik motstand. Vi bør satse på kontringsmulighetene vi får og jeg mener Moa er rett mann for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...