DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Uavgjort i begge kampene mellom Portugal og Danmark så mister de 4 poeng hver på Norge La de kjempe om 2.Plass. Vi skal ha førsteplassen. This! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tipper dette blir en rimelig døll affære, som ender med 1-0 til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Så lenge vi vinner er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Pressetreff før kampen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 - Henriksen er tidenes komet i norsk fotball Tviler på at fyren starter mot Kypros, men håper for all del han får startplass mot Kroatia neste uke. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kroatia tror jeg nok ganske sikkert henriksen spiller mot. Men ikke mot Kypros. Debutantnerver kan man ha i en friendly. ikke i en kvalikkamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kroatia tror jeg nok ganske sikkert henriksen spiller mot. Men ikke mot Kypros. Debutantnerver kan man ha i en friendly. ikke i en kvalikkamp. Si det til Hareide som satte inn Tettey i en avgjørende kvalikkamp. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tettey hadde vel en del mer rutine, men point taken. Tror nok Drillo kjører et mannskap som er ganske identisk til laget som slo Portugal. Inkludert Carew på topp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Håper virkelig for min del at vi får Moa på topp. Mye mer målfarlig enn det Carew er. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, helt enig, men tror ikke det skjer. Drillo er litt for glad i kraftige spisser som kan spille feilvendt og binde opp motspillere. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har heldigvis canal plus Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så lenge vi vinner er jeg fornøyd. This. Jeg gir egentlig, i motsetning til mange andre, blanke i om vi spiller "kjedelig" fotball. Så lenge vi spiller jevnt og vinner de fleste kamper synes jeg spenningen ligger der uansett. Jeg vil se Norge i et sluttspill. Jeg vil ha Norge tilbake til de tider vi slo storlag, og var et fryktet lag å møte. Det synes jeg Drillo er i god gang for å få til igjen. Håper han kan kjøre hele løpet ut. Jeg har troa på Drillo! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Carew starter nok. 100% sikker. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 En dag til kamp. Gleder meg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Håper Carew starter MI Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi bør starte med Moa. Han er i flytsonen og bøtter inn mål i Bundesliga. Vi har ikke råd til å la Carew få spille seg i form på landslaget om vi skal komme oss til EM. 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Carew er den eneste spissen vi har pdd. som har et internasjonalt snitt over seg, det har ikke Moa. Jeg er rimelig sikker på at Carew starter - og godt er det. Moa får heller komme inn når Carew blir sliten. e: I tillegg har kypriotene mye større respekt for Carew, noe som vil føre til mer rom for andre. Endret 7. oktober 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hva hjelper det at han har et internasjonalt snitt over seg når han ikke scorer? Dette blir en typisk ligge-igjen-med-en-mann-på-topp-kamp og trenger vi en som klarer å bryte seg fri og utfordre de to-tre som ligger igjen for Kypros muligens med hjelp av en villig Huseklepp på høyrekanten. Carew har det siste året for det meste mottatt ballen og holdt den til resten av laget kom opp mot slik motstand. Vi bør satse på kontringsmulighetene vi får og jeg mener Moa er rett mann for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå