whaley Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tenkte jeg skulle høre om det er noen her som spiller MAG? Kan det i så fall anbefales? Fant det veldig billig på en nettbutikk og tenkte kjøpte det. Men er veldig usikker. Så om noen har spilt/spiller det, hadde det vært hyggelig med en anbefaling eller to Har prøvd å lese litt på nettet, virker som at noen sier at det er dødt og at det tar lang tid å joine et spill. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tar noen runder flere ganger i uka, nærmer meg 300 timer nå. Det går ganske fort og joine matcher. jeg spiller nesten bare modusen "Herredømme" (256 spillere) masse action og det skjer noe over alt på store brett. Hender det er 2-3 minutter venting. Kommer ann på når i døgnet jeg logger på. Jeg syntes det er rart att dette ikke er mer populært enn det det er. Prøvde meg på MW 1 og 2 for litt siden, og syntes det var nitrist i forhold. Men det tar noen timer og komme inn i alt som skjer. Men hvis du er liker fps på nett, så er detta et must. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg tar noen runder flere ganger i uka, nærmer meg 300 timer nå. Det går ganske fort og joine matcher. jeg spiller nesten bare modusen "Herredømme" (256 spillere) masse action og det skjer noe over alt på store brett. Hender det er 2-3 minutter venting. Kommer ann på når i døgnet jeg logger på. Jeg syntes det er rart att dette ikke er mer populært enn det det er. Prøvde meg på MW 1 og 2 for litt siden, og syntes det var nitrist i forhold. Men det tar noen timer og komme inn i alt som skjer. Men hvis du er liker fps på nett, så er detta et must. Da har jeg bestilt det fra vgp.ca =) 170,- er absolutt ikke ille pris. Har du noen tips til faction jeg bør velge? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det var faen meg billig ja Begynte sjøl på s.v.e.r. Har spillt gjennom alle 3 fraksjonene, men er på s.v.e.r. igjen nå. Må si det er den jeg har likt best . Det var en stor oppdatering nå i helga hvor de hadde oppgradert menyene ganske mye. De har gått fra 60 til 70 levels. Og gjort småforandringer på map designa. Og du kan sjøl bestemme i mye større grad hvordan du vil oppgradere figuren din. De har også lagt til Move funksjon. Zipper jobber kontuerlig med spillet virker det som. Om en liten stund skulle det komme en ny modus og nye våpen. Det er stadig små patcher som kommer som fikser på ting og tang. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) EDIT: Så at tråden lå under kategorien konsoll-sony. Endret 6. oktober 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan er dette spillet i forhold til Bf bc2? Lenke til kommentar
nems Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan er dette spillet i forhold til Bf bc2? Tenk at du spiller BC2, men i større skala. Det er litt mindre fokus på kjøretøy, men de er fortsatt der. Det er også ganske forskjellig i flyt. Dvs i MAG (jeg tenker nå hovedsakelig på Domination (256players)) kan du bli presset tilbake fra objectives mens i BC2 rush er et objectiv ute når det er sprengt. MAG er veldig morsomt men det er nok ikke alle som liker følelsen i spillet, movement osv. I forhold til BC2 vil jeg vel si at det er ganske likt, men fortsatt forskjellig... Vanskelig å definere, og det er endel måneder siden jeg spillte sist. Jeg har hørt fra kompiser at det kan være ganske vanskelig å få seg games i Domination nå, og når du først kommer inn er det store sjanser for at du havner på en "dårlig" server, dvs en server med lag fordi den er langt unna. I de første månedene når MAG var nytt var det ikke problemer med å få games med noen av factionene egentlig. Men det var endel andre småting som gjorde at spillet kanskje ikke ble så populært som det kunne vært. Misforstå ikke, det hadde MANGE kontinuerlige spillere (antallet vises inne i lobbyen på de forskjellige game modusene) men tror nok endel (bla meg) ble litt lei bugs etterhvert. Jeg har veldig store forhåpninger til et evt MAG2, og det virker som Sony satser sterkt på MAG enda. Dette lover godt. Det er vel det mest unike FPS spillet som har kommet på mange år, iallefall i mine øyne. Da tenker jeg på hvordan det spilles, hvor mange spillere man kan ha osv. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg syntes dette ligner mer på battlefield 2 enn Bad company. Da du kan være squad / platoon leader eller commander. Her er en liten video: Lenke til kommentar
whaley Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Begynte å spille MAG igår. Foreløpig kommet meg til lvl 7, tar tid i starten ja. Noen som har noen newbie tips? Evt noen grupper/klaner jeg kanskje kan joine? Helst spillere av eldre kaliber :-) Spiller som SVER, har tenkt å skaffe meg mic i løpet av kort tid også. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Begynte å spille MAG igår. Foreløpig kommet meg til lvl 7, tar tid i starten ja. Noen som har noen newbie tips? Evt noen grupper/klaner jeg kanskje kan joine? Helst spillere av eldre kaliber :-) Spiller som SVER, har tenkt å skaffe meg mic i løpet av kort tid også. Jeg spiller ikke i noen gruppe eller klan. Har prøvd meg i flere, men med varierende hell. Får nesten bestandig invite etter en god runde, men har begynt og avslå alle. Syntes det er greit og være en fri spiller. Prøver og følge direktivene da det er ganske bra "betalt". Ett tips er og oppgradere førstehjelp pakka, og ha den med på alle kita. Får mye poeng på gjennoppliving. spessielt på "herredømme" faller folk som fluer. Kill/death ratio`n min er ikke mye og skryte av. Er ikke 15 år lenger, så reaksjonen er ikke på topp hehe.. Endret 20. oktober 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
whaley Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Får vel ta en bump på tråden her, håpe at noen andre tar turen innom også Fortelle litt om mine erfaringer med spillet: MAG er vel det eneste FPS spillet som virkelig har klart å fenge meg skikkelig. MW2 la jeg fra meg etter 1 uke multiplayer.. Er level 24 nå, medic specca. Begynt å prøve meg litt som squad leader også, artige greier. Escalation DLC er rett rundt hjørnet også med nye maps og våpen. Den kom vel i USA i dag, forhåpentligvis til Europe snart Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tenkte jeg skulle bestille det denne uka, siden det er til under 200 lappen. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har nå fått spillt noen timer med den nye "escalation" moden. Ingen kjøretøy her, store åpne brett som passer de som er glad i sniping. 96 spillere som kjemper om 4 kontrollpunkter. Jævlig action rundt punkt D som regel. Moro detta. Men likte den forrige DLC "nedkjempelse" bedre med masse APC`r. Men likevel vel værdt de 59,- kr det koster. http://www.youtube.com/watch?v=fyBdXgjBrKg Lenke til kommentar
whaley Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Har nå fått spillt noen timer med den nye "escalation" moden. Ingen kjøretøy her, store åpne brett som passer de som er glad i sniping. 96 spillere som kjemper om 4 kontrollpunkter. Jævlig action rundt punkt D som regel. Moro detta. Men likte den forrige DLC "nedkjempelse" bedre med masse APC`r. Men likevel vel værdt de 59,- kr det koster. http://www.youtube.com/watch?v=fyBdXgjBrKg Hvordan er de nye våpna? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) jeg har kun brukt anngreps rifla, Tamsen Mk2. 45 skudd i magasinet, og det er jo bra for en sånn noob som meg Kjører med front grip og 4x zoom. så den er ganske fin må jeg si Endret 10. november 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå