KanoKrakk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nom nom nom! Storfornøyd etter betaen og forhåndsbestilt spillet! Som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Nom nom nom! Storfornøyd etter betaen og forhåndsbestilt spillet! Som jeg gleder meg! Jeg også. Har egentlig forhåndsbestilt hos en nettbutikk, men så fant jeg ut at jeg heller ville ha moh på steamkontoen min. Så da kjøpte jeg der også. Så har egentlig en key til overs Har også satt opp en MoH ranked server nå som går under navnet "Kristiansand Kamp sone!" (til noen kommer med et bedre forslag). Har forøvrig også en Bad Company 2 server med samme navn for de som spiller det Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (Selvsagt) Forhåndsbestilte (jeg) det på Steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg forhåndsbestilte på Game, i butikk, men vet ikke om jeg får hentet det ut, siden de er så jævlig strenge på alder der, skulle nesten tro det var ordentlige våpen de solgte Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Kristiansand Kamp sone!" (til noen kommer med et bedre forslag). Christiansand Camp(ing) zone Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg forhåndsbestilte på Game, i butikk, men vet ikke om jeg får hentet det ut, siden de er så jævlig strenge på alder der, skulle nesten tro det var ordentlige våpen de solgte Spør en random inne på senteret/utenfor butikken om han kan kjøpe det for deg btw, noen som fant ut hvordan man kasta smoke grenade i betaen? Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg forhåndsbestilte på Game, i butikk, men vet ikke om jeg får hentet det ut, siden de er så jævlig strenge på alder der, skulle nesten tro det var ordentlige våpen de solgte Spør en random inne på senteret/utenfor butikken om han kan kjøpe det for deg btw, noen som fant ut hvordan man kasta smoke grenade i betaen? Assault classen har ikke hand grenade, men smoke grenade... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Spør en random inne på senteret/utenfor butikken om han kan kjøpe det for deg btw, noen som fant ut hvordan man kasta smoke grenade i betaen? Om du klarer å si en hel setning på norsk hadde jeg vurdert det. Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EEEWszQ7LpE' det er genialt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå