Merko Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Idag startet Open Betaen til Medal of Honor. Den varer frem til førstkommende torsdag. Du kan laste ned betaen gratis via Steam. Er du allerede pålogget steam kan du lime inn denne i addressefeltet: steam://install/47770 Så åpner installasjonen seg. Edit: Jeg har forøvrig en MoH Ranked Server som er klar den 10. Oktober. Navnforslag kan dere også komme med Fant ingen andre tråder av nyere dato, så opprettet en ny Endret 4. oktober 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Takker for linken. Var ikke klar over at det var åpen beta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Genial plassering av åpen beta da, midt i høstferien Smoken i spillet dreper FPSen da, det er litt lame. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror ikke det blir noe kjøp her. Litt "forventet mer" følelse Lenke til kommentar
smekk Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 meh.. Jeg venter heller til Black Ops Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spillet føles som "first price", burde ikke koste mer enn 100kr ved lansering. Hadde likevel ikke kjøpt det dog :!: Nei satser på black ops. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 huff... alle våpnene er like, banene er utrolig dårlig balansert og for små. Halvparten av spillerne er baserapers som driter i objective og hele spillet blir bare leit... Absolutt ikke kjøp fra min side... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Noen som har noen gode råd? Spillet starter fint, men jeg får ikke til å trykke på noe med musa så jeg kommer meg ikke gjennom menyene engang Den beveger seg normalt, men får altså ikke trykket på noe. Har prøvd å installere spillet via Steam og ved egen download fra EA, men samme problem begge steder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Føles langt mer oldschool enn mange av de lignende spillene på markedet. Det eneste som irriterer meg er mangelen på rekyl, noe som gjør de mulig å spraye med høy nøyaktighet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Føles langt mer oldschool enn mange av de lignende spillene på markedet. Det eneste som irriterer meg er mangelen på rekyl, noe som gjør de mulig å spraye med høy nøyaktighet. Hehe slik jeg gjorde her? http://www.youtube.com/watch?v=1lFvKy9s6WQ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tenkte egentlig mer på assaultriflene/SMG-ene, men ja - også sniper riflene har for lite rekyl. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Laster ned beta nå, men har ikke gjort meg opp noen forventninger så får vente og se. Endret 5. oktober 2010 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 har testet ut i under 30 min og er litt skuffet:/ som andre nevner er det kanskje en smule ubalansert samt denne base-voldtekten som irriterer en smule. ahr ikke troen på størrre endringer ehelelr da spillet er "klart" og det lanseres om under 10 dager. kan hende det blir et kjøp når prisen er godt under 200 NOK. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Kjempeskuffende, så blir ikke noe kjøp her. Dette bruker frostbite engine akkuratt som bad company 2 og det er derfor det ser dønn likt ut. Så man jo kalle dette bad company 2.5.. Det er allerde rapportert om en del av cheatsene som fungerer i BC2 også fungerer i dette spillet, så møter du noen som jukser, så er det ingen umulighet. Spillet er meget ubalansert, dårlig kulebaner, kjipe våpen og ingen spiller objective. Står stemplet FAIL over hele dette spillet, så godt black ops er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det føltes veldig BC2 ut ja. Syntes lyden var veldig god, ellers var det ingenting ekstraordinært. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Spillet er meget ubalansert, dårlig kulebaner, kjipe våpen og ingen spiller objective. nå må du huske på at det er nesten ingen våpner i betaen. I fullversjonen vil det jo selvsagt komme mange kule våpner \ maps osv. Men er enig med de fleste her... Ser ikke helt lovende ut, men skal gi det en sjanse. Lenke til kommentar
nems Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe det, hvis jeg finner det til riktig pris. Syntes ikke dette spillet er verdt fullpris. Men det er underholdende, ser folk klager på rekyl osv osv, men det er det samme for alle så det er jo greit. Sniperen burdte fått hakket mer rekyl siden den gjør så mye skade men ett fett, jeg er glad for alle freekillsa jeg får jeg.. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Det er noe som er ganske likt som BFBC2, men spilleopplevelsen er anderledes. Jeg syntes ikke BC2 var så bra, men jeg likte MOH Det er litt mer action og ikke likt mye vente tid og spawn langt unna fienden. Jeg tenkte å forhåndsbestille det, men får jeg den som cd-utgave hvis jeg velger tier 1 edition her eller må jeg laste det ned? og det er hele spillet? siden den vanlige koster mer enn tier 1:P http://cdon.no/spill/medal_of_honor_tier_1_edition-7707846 Endret 7. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tenkte å forhåndsbestille det, men får jeg den som cd-utgave hvis jeg velger tier 1 edition her eller må jeg laste det ned? og det er hele spillet? siden den vanlige koster mer enn tier 1:P http://cdon.no/spill/medal_of_honor_tier_1_edition-7707846 Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt spillet på Steam. Der koster spillet 390kr +-, så får du "Limited Edition" som gir deg tilgang til Battlefield 3 beta, når den kommer. Har du steamkonto fra før av, så er det en grei plass du kan sammle spillene dine på Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 game.no har tier 1 til 349, fri frakt og http://www.game.no/acatalog/Medal_of_Honor_PC_PC.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå