Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket? Hva skjer videre?

Gjest Gutt 15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rapporter i vei! De sletter sikkert alt du rapporterer! Du er jo så mye bedre selv :!:

Som vi har sagt ørten ganger, vi er ikke interessert i å høre mer før du har snakket med henne og spurt henne.

Så gå å spør.

Line.

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Det er en ny jente i klassen deres som er mye med dem. Og jeg tør ikke nærme meg jenten jeg liker fordi det er en jeg ikke kjenner der.

Men hva skal jeg gjøre videre?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Det er en ny jente i klassen deres som er mye med dem. Og jeg tør ikke nærme meg jenten jeg liker fordi det er en jeg ikke kjenner der.

Men hva skal jeg gjøre videre?

Jeg fant løsningen på problemet!

Jeg må bare være sikker på meg selv og ikke spørre andre om en ren guide for hvordan jeg skal oppføre meg.

Jeg var bare litt for sjenert!

Jeg er så lykkelig nå som jeg ikke en gang trengte deres dårlige hjelp!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Nå har vi for ikke så lenge sia sitti å hjelpa en anna en som plutselig ikke trengte hjelp..

Også kommer du med samma problemet,å i tillegg sitter du å rakker ned på deg selv å sier at

du er stygg!!!

Får ikke noe sympati for å sitte å si det!

Som vi sa til di andre..

Grei deg selv,fiks opp i det selv gjør alt selv,vær deg selv å bli ferdig med det!

Eller bli monk eller noe!

Lenke til kommentar

Stilte spørsmål på Klara Klok.

Slik lød det:

Hei, jeg er forelsket i en jente i paralellklassen.

Hva skal jeg gjøre?

Innsendt av gutt 15 år

Hei!

Hold deg frampå, vær i nærheten av der hun er. Vis henne at du blir glad når du ser henne,- prøv og få øyenkontakt og smil! Vis henne at du er en kjekk kar det kan være verdt å bli kjent med,- men da må du jo på en eller annen måte vise at du har lyst til å bli kjent med henne. Snakk med henne! Pass henne opp i matfriminuttet for eksempel,- sett deg ved siden av henne når du får anledning,- og si at du har lyst til å bli kjent med henne.

Den som intet våger , intet vinner!

Lykke til!

Vennlig hilsen helsesøster.

Jeg la merke til de to sistnevnte.

Skal jeg bare random gå bort å sette meg ved hun å si: ''Skal vi bli kjent?''?

Innsendt av Helsesøster? En 60+ år gammel kjerring som ikke forstår hvordan 2010 er?

Hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...