Gjest Trådstarter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja. Men jeg har ikke nevnt navn til noen person. Jeg har prøvd å få hjelp fra andre klassekamerater. Men de er ikke til stor hjelp. I morgen eies det ingen sjangs å treffe hun. Hun begynner tidlig og slutter tidlig. Jeg begynner sent, og slutter sent. Men i overigmorgen... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Glem ho! Til du bestemmer deg for at du ikke skal værra en pingle! Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men det avsløres hvis jeg viser interresse, og jeg vet ikke hvordan hun da vil reagere. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 OPPDATERING Idag, fikk jeg vite at hun ikke hadde en kjæreste. Idag, fikk jeg vite at siden hun ikke hadde en kjæreste, så ville hun veldig få en. Jeg tenkte ikke noe mere utover det. Utenom at hun kanskje da er litt vel desperat, og den første som ber hun ut, får hun. Det er i morgen skoledagen deres er kort, så det ender med at Fredag er siste mulighet til en videre samtale. Lenke til kommentar
Hvordangaardet Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har du snakket med henne enda? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ikke med henne. Men med andre der hun har blitt med. men ikke alene med hun om oss to. Hun har ett standard lengtende blikk, altså ett blikk som kan misforstås. Da hun fortalte hvor mye hun ønsket seg en kjæreste, så så hun rundt om seg og på oss andre som satt her med ett lengtende blikk... Hadde ikke dette vært standard for hun, så hadde jeg tolket det som at det var meg hun siktet til. Jeg leste på noen PUA sider om at jenter gjør masse småting med seg selv når de snakker med en de er interressert i vs. en de ikke liker. Retter på håret, sjekker klokken, rører smykkene sine. osv. osv. Har noen noen eksempler på ting jenten gjør nesten usynlig med kroppspråket som betyr mere enn mange ord? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 NEGATIV (!!!) OPPDATERING! Nå tror alle at det er en fra klassen min, som det ikke er! Og siden det ikke er det, og jeg aldri har vist tegn til det! Så tenker folk: ''Han bare avviser det fordi det er sant''. Men det er F*** meg ikke sant! Det er IKKE en fra klassen! Hva F*** skal jeg gjøre nå? Jeg sa det var fra en i Paralell. Men ikke hvilken av 3 P.-klasser. 1 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 ....tror du de tenker så mye på hvem du liker? De gjør ikke det, bortsett fra i øyeblikket de spør, som er fordi skolehverdagen er kjedelig og man vil ha litt sladder. De tenker bare på den de SELV liker, akkurat som du gjør. >< Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 helt seriøst, snakk med henne! SÅ kan du spørre oss. Spør hva hun føler! Mann deg opp! Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har virkelig havnet i trøbbel. Hun sa hun var singel og veldig gjerne ville ha en kjæreste. Men det sa hun ikke direkte til meg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå har du hakk i plata. Slutt å oppdatere ting som vi allerede vet. Vi vet du vil ha oppmerksomhet, men akkurat den delen drtiter vi hardt i. Nå fører du bare en jævla monolog her. Nå prøver du å følge noen av rådene du har fått, ellers kan du bare drite i å poste her, for det er ikke interessant. Som de andre sier, anbefaler jeg deg å SNAKKE med henne. (Tips: du trenger ikke fortelle oss hver gang du IKKE har snakket med henne.) Spør om hun blir med på pizza (spandert av deg, selvsagt). 4 Lenke til kommentar
Gjest troll Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 troll!!!! så jævlig trolling Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 OPPDATERING Idag satt hun med den samme vennegjengen. Jeg gikk bort dit å bare så på samtalen, uten å være medvirkende. Jeg tenkte, at utifra dette, så skjer det ingenting. Så jeg gikk bort i ca 3-4 minutter, så kom jeg tilbake igjen. Og da begynte denne jenten å snakke med meg. Hun virket også i bedre humør, enn før (noe jeg egentlig ikke kan si noe om ford jeg ikke vet hvordan hun er når jeg ikke er der. Bare når jeg er der vet jeg hvordan hun er.) Skal jeg se på henne som en interresert jente, så kan jeg tenke at hun var så glad for at hun snakket med meg. Hun sa også på en sånn lengtende måte at hun ikke hadde kjæreste, men sa at hun veldig ville ha en. Dette sa hun ikke til meg, men til vennene sine. Men skal jeg være saklig. Så var hun bare glad fordi hun snart skulle på Ferie til Skottland ellerno, og hun har dette lengtende blikket som standard. Jeg er litt usikker nå. Hun er i hvertfall ikke interressert sånn, ennå... Men hun tok initiativ til samtalen, der flere ble med etterhvert, og jeg forsvant mere ut fordi jeg ikke hadde noe å snakke om... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 OPPDATERING Hun sa også på en sånn lengtende måte at hun ikke hadde kjæreste, men sa at hun veldig ville ha en. Dette sa hun ikke til meg, men til vennene sine. De to henger ikke sammen. Du har sagt dette veldig mange ganger. Bare gjør som vi sier, eller slutt å spør. Vi er ikke interresert i en kjærlighetsroman om livet ditt 2 Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå må det også sies at hun er veldig sjelden på face. Hva kan det være av grunn? Hun er stort sett med de samme folkene etter skolen. Men hun kan da umulig leve ett mere sosialt liv enn meg. Hun er som meg, hun er med folk på skolen, men hun hører bare på samtalene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hun er ikke på Facebook pga hun er med meg(!) Hun sa også at hun ikke liker deg, sorry dude. Ja, hun kan vel umulig ha noe mer sosial liv enn deg, du sitter jo ikke her for det meste og oppdatere oss med info som ikke er av noe interesse. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er det ikke nok å SPØRRE I EN TRÅD??? Du kan stenge denne, og fortsette i "den store kjærlighetstråden" som du også har startet, Wendelinho! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hysj, moderator liker ikke at vi linker annonyme gjester med brukere. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Når sa hun at jeg var stygg? Hva refererte du det til? Det vil jeg gjerne vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg