Fornax Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vet ikke helt om dette er det riktige forumet... Uansett...kjøpte et Asus GTX480, hvor MafiaII fulgte med. Får litt texture flickering på bakken enkelte steder. Ingenting inne (dvs veldig lite av og til). Har uninstalled drivere...byttet drivere etc. Ingenting er overclocket, og GPU'en er ikke varm. Ikke anomalies fra overopphetet kort. Har bygd og fixet med PCer i alle år.....dette er første gang jeg ikke kan finne ut av problemet;) Har skiftet resolution, kjørt i windowed mode, forandret på AA, AF etc Har prøvd endel andre 3D spill og applikasjoner for å se om det er flickering der og (og evt en feil med selve kortet), men får det bare i MafiaII (og litt i Gothic 4 demoen jeg lastet ned). Alt annet er helt fint og smooth. Flickeringen er som svarte triangler o.l. som dukker fort opp på bakken enkelte steder. Spillet er fullt spillbart, men irriterende ikke å finne ut av dette... Hadde ATI før...kan det være noe driver-snerk som ligger igjen fra det? Uninstalla alt som er + kjørt Uninstall Tool. Noe feil med kortet? Noen som har ideer på hva mer jeg kan prøve? Win7 64 Home Prem (oppdatert). Quad core 2,83GHz 4GB DDR3 RAM Asus GTX480 Prøvd driver 197.03 og 258.96. X-Fi PCI soundcard. Asus P5E3, X48, S775 mainboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå