Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

omskjæring? / for mye forhud

Gjest gutt17

Anbefalte innlegg

hallo.

er en gutt på 17 år, som vurderer å ta omskjæring. sleit før med trang forhud, men fikk dette operert. desverre tror jeg at jeg 'også' har litt for mye forhud, for jeg sliter litt med å få på kondomer. jeg får den over penis hodet, men etter det så sitter på en måte kondom "rullen" fast mellom penis hodet og forhuden, så jeg må liksom sitte og fikle for å få rullet den videre over den ekstra huden jeg har.

derfor kom jeg på tanken, hvorfor ikke bare ta all forhuden? har akkurat lest masse rundt på nettet om omskjæring, både på norsk og engelsk - men finner ikke noe særlig personlige innspill fra før og etter. så, hva er egentlig PROs og CONs med omskjæring når det gjelder sex, å vaske seg etc etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BUMP

ingen som har noen formeninger om dette temaet? jeg ligger veldig 50/50 når det gjelder omskjæring, og vil gjerne høre personlige erfaringer/meninger om dette. :D

Lenke til kommentar

Hvis forhuden din er så stor kan du bare slå knute på den, så slipper du kondom. Og den er kjekk å ha når du er på nudiststrand og ikke har lommer til å ha pastillene dine i.

Og hvis nesa di er lang...

Men seriøst, jeg tror dette med kondomet er ganske vanlig. Det kommer vel an på størrelsen også, det skal sitte stramt, men kanskje du bør gå opp en størrelse? Eller tre på dongen før du drar tilbake forhuden, det burde funke. Selv ville jeg ikke gått for omskjæring, spesielt ikke etter å ha sett Kristopher Schau gjøre det på TV.

jeg ligger veldig 50/50 når det gjelder omskjæring

Du kan jo be dem skjære vekk halve... :D

Endret av bonkytonk
Lenke til kommentar
Gjest Omskjært

Ok, jeg har vært igjennom AKKURATT DET SAMME SOM DEG.

Til punkt og prikke!

Jeg ble omskjert som 17 åring også, det var skummelt men i enden herlig.

Som 18 åring digger jeg snoppen min, den fikk liksom puste!

jeg fikk en slags "hette omskjering"

Be legen og beholde strengen, mange viktige nervetråder der.

Til slutt blir det som en banan hvor en liten del av skallet fortsatt sitter på, det funker og ser bra ut til slutt selv om bildet kan virke litt rart.

Stol på meg, det er det beste du kan gjøre.

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...