KoZm0 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei.. Jeg har nå en belkin router som låser seg hele tiden. Må restarte den konstant for å motta linja. Er ikke noe i veien me linja for hver gang jeg restarter routeren mottar jeg linja igjen. Har derfor tenkt å gå til anskaffelse av en nye rimelig router. Lurer bare på hva som er best av d-link og smc routere generelt. Trenger en stabil router som ikke låser seg. Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Har aldri hatt noen problemer i det hele tatt. Veldig bra router, med innebygget firewall. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Og jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Stått å gått natt og dag siden jeg kjøpte den for et år siden. Aldri hatt behov for å restarte den. Tar jeg ikke helt feil så er det visst livstidsgaranti på den også 8) . Iallefall hvis det er ABR versjonen komplett selger, står ikke om det er ABR eller BR de selger... Oppfølging iform av firmware er de også hyppe på.. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Og jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Stått å gått natt og dag siden jeg kjøpte den for et år siden. Aldri hatt behov for å restarte den. Tar jeg ikke helt feil så er det visst livstidsgaranti på den også 8) . Iallefall hvis det er ABR versjonen komplett selger, står ikke om det er ABR eller BR de selger... Oppfølging iform av firmware er de også hyppe på.. Har den samme hjemme. Har hendt at den plutselig har stoppa sånn plutselig, men det har bare skjedd noen få ganger. Ellers en helt grei ruter. D-link har bra switcher, men ingen anelse hvordan ruterne er. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har privat en D-link 614+ oppgradert med siste firmware. Denne har jeg opplevd låser seg, ca. 1 gang i uken. Da er det umulig å komme ut på nettet og jeg må dra ut strømmen og sette den på igjen. Kan ellers nevne at mit D-link 650+ kort tok kvelden for vel en uke siden, venter på erstatningskort fra MPX. Jeg var i kontakt med D-link, men det må vere den dårligste kundesupporten jeg noen gang har opplevd. En eller annen gjøkl hevdet på harde livet at JEG måtte ta kontakt med Microsoft for å laste ned en patch på grunn av blåskjermen min. Problemet er at Microsoft har ingen spesifik patch for den feilmeldingen med de ekstra kodene jeg fikk opp. Etter å ha prøvd med å legge tilbake stabile diskbilder flere ganger med Ghost og prøve både nye og gamle drivere med den samme stop-koden og referanse til airplus.sys, så er jeg 99,.99999% sikker på hardware feil.. Det er i hvertfall en ting som er sikkert, jeg kjøper ikke D-link produkt neste gang. Jeg gidder ikke å slåss med forståsegpåere på support som sitter og bruker Microsoft Knowledge Base ukritisk. Når det gjelder SMC Routere, SMC2404WBR, benytter vi to til å få spredd internettlinja på jobben, og disse har fungert bra. Det har vært tilfeller der kontakt har uteblitt, men det kan kanskje max vere 1 gang i måneden, helst sjeldnere. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei.. Jeg har nå en belkin router som låser seg hele tiden. Må restarte den konstant for å motta linja. Er ikke noe i veien me linja for hver gang jeg restarter routeren mottar jeg linja igjen. Har du sjekket om det er nyere firmware og få til den routeren? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er i hvertfall en ting som er sikkert, jeg kjøper ikke D-link produkt neste gang. Jeg gidder ikke å slåss med forståsegpåere på support som sitter og bruker Microsoft Knowledge Base ukritisk. Denne ville jeg ha byttet. - Vi har solgt masse DI614+ og har fornøyde kunder på denne, men det var en "batch" for en god stund siden det var problemer med. - Jeg ville nesten tro det hjalp å bytte selve enheten. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Og jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Stått å gått natt og dag siden jeg kjøpte den for et år siden. Aldri hatt behov for å restarte den. Tar jeg ikke helt feil så er det visst livstidsgaranti på den også 8) . Iallefall hvis det er ABR versjonen komplett selger, står ikke om det er ABR eller BR de selger... Oppfølging iform av firmware er de også hyppe på.. Har den samme hjemme. Har hendt at den plutselig har stoppa sånn plutselig, men det har bare skjedd noen få ganger. Ellers en helt grei ruter. D-link har bra switcher, men ingen anelse hvordan ruterne er. åå? akkuratt det samme har begynt å skje meg også.. at helt plutselig får jeg ikke noe kontakt med routern mer og må skru av både den og modemet i noen min før jeg kommer meg på nett igjen...? det du tenker på?... begynte å skje med meg etter jeg oppgraderte firmwaren, og deg går jo ****** ikke å få "nedgradert" den igjen :| Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg bare trykker ruteren av og på, så kommer den altid opp igjen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 aldri hatt problemer med min trådløse barricade, før internett plutselig forsvant en da. Nappet ut stikkontakten og satte inn igjen, og etter det har alt vært fryd og gammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå