nordvest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 eg oppgraderte til Spotify Premium i dag og installerte det på Squezzeboxen, Ipoden og Android telefonen min (HTC Hero). På squeezeboxen fungerer det alldeles utmerket, men den er kablet (LAN) På Ipoden og telefonen går det imidlertid utrolig tregt å synkronisere spillelister til offline modus. Tar vel omtrent 10 minutter pr.sang.... Jeg har en 8mbit linje inn på routeren ( Zyxel P2602HWT) så problemet kan ikke ligge der. Routeren fungerer alldeles utmerket på alt annet i wifimodus også. Ligger vel rundt 6mbit til både telefonen og ipoden. Men spotify er av en eller annen grunn ubegripelig tregt. Har prøvd å både restarte routeren og telefonen/ipoden uten at det hjalp. Har også prøvd å reinstallere Spotify-applikasjonen uten resultat. Er det noen som har vært borti dette og funnet en løsning? Mistenker at det er en innstilling på routeren eller noe, men har ikke peiling på hva det kan være. Veldig takknemlig for tips da dette er en veldig sentral funksjon og en veldig viktig grunn til at jeg oppgraderte til premium. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg