Gå til innhold

Noen "slemme" overklokkere i dette forumet?

Anbefalte innlegg

Da er vi omtrent likt da :D

Bra score det der snekkern, men hvorfor ikke en link?

Eneste som er raskere i futuremark testene er p4 maskiner, kommer desverre ikke høyere med denne amd`n :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver så godt jeg kan.. men mangler penger og utstyr. I tillegg så har jeg ofte uflaks med komponentene jeg får, så de klokker dårlig. Da må jeg kjøpe nye, og det går hardt utover økonomien som jeg ikke har.

Så fort jeg får meg en loddestasjon og noen flere kroner så blir det andre boller.. frem til det så er jeg ikke mye slem.. bare så vidt litt rampete :-?

Lenke til kommentar
Synes heller ikke det var så imponerende. Jeg klarer nesten det samme, med mitt oppsett. Og det er med luftkjøling på alt, og ingen volt mod'r.

Men en bra score er det jo uansett :smile:

hadde likt å se det ja

Lenke til kommentar
Jeg prøver så godt jeg kan.. men mangler penger og utstyr. I tillegg så har jeg ofte uflaks med komponentene jeg får, så de klokker dårlig. Da må jeg kjøpe nye, og det går hardt utover økonomien som jeg ikke har.

Så fort jeg får meg en loddestasjon og noen flere kroner så blir det andre boller.. frem til det så er jeg ikke mye slem.. bare så vidt litt rampete  :-?

hvis du hadde skaffet deg et 9800pro hadde nok 21500 hvert mulig for deg. du har litt bedre system en arne anka. tanke på mhz.

Lenke til kommentar

Så fort jeg får meg en loddestasjon og noen flere kroner så blir det andre boller.. frem til det så er jeg ikke mye slem.. bare så vidt litt rampete :-?

hvis du hadde skaffet deg et 9800pro hadde nok 21500 hvert mulig for deg. du har litt bedre system en arne anka. tanke på mhz.

nix, det har han desverre ikke.

vår kjære svenske har en xp 1700 på 2750+mhz etter det jeg husker.. :D

så det så!

(bare sånn for å ha det sakt: sånn vil jeg ha også!! :yes: )

Lenke til kommentar
Hvorfor går ikke han til annskaffelse av VappoChill/Prometeia?

Det vil vi aldri få vite! :D

bra gjort ransom, men med et tordenvær som drepte den gamle maskinen min, blir det xp 1700 über grom stepping i peltier 226w..

på abit nf7-s rev.2.0, med MASSE volt :yes:

er ikke overklokking gøy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...