Zabaniya Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Utifra det du sier, er nok ikke trackmania er det du leter etter. GTR-evolution virker som et bedre alternativ. Jeg anbefaler iallefall å ta en kikk. Good luck Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 De desidert beste lan-spillene som involverer biler er Flatout. Alle spille er genialt bra på lan. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har allerede lastet ned tracmania, så bli nok å teste det. Slik det ligger ant nå Så følger deres tips GTR-evolution, Grid, er sikkert ok. Begge er på steam, så den er grei. Dirt 2, må høre hvor ivrige de andre er på rally biten først. Lan ja, men må Flatout og andre spill må funke via nett siden vi alle er spredde geografisk rundt om kring og i forskjellige boliger Endret 4. oktober 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Flatout funker som bare det over nett. Finnes også en god del mods til spillene edit: Både TM, DiRT og GRiD er to veldig bra spill de også! Endret 4. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Flott, da skal vi se om vi får sjekka ut det å. Takk for tips. Har snart ett møte med kvelds og fru, så går av snart. Men titter innom i morgen igjen. Men kjøre på folkens og fyll opp tråden med info,tips, og erfaringer. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Gran Turismo 5 kommer ikke på steam. Det er PS3 eksklusivt. Endret 4. oktober 2010 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Ok. synd det ikke kjem på/til pc da. Endret 4. oktober 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Merkelig ingen av dere har nevnt Live for speed! Får kjøpt det på www.liveforspeed.com Er en simulator, der du har temmelige gode kjøreegenskaper, kan stille alt på bilen, mange mods og MYE moro! Endret 4. oktober 2010 av -pyrion- Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syntes Live for Speed egnet seg bedre for hardbarkede entusiaster enn normale gamers, men for all del Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Grid er kjøpt og nedlastet igår (skal testes i kveld) Live for speed er nedlastet demo, så skal prøve det også. Vi aventer litt med Dirt2. Hva tror dere om de 2 siste NFS ? Need for Speed: Hot Pursuit Need for Speed: Shift Og det kommende ? Need for Speed: Shift 2 Da standpunkt ut fra vårt ønske om multiplayer biten. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Shift er et helt greit spill, men ikke på linje med resten når det gjelder partyfaktor/underholdning, imo. Hot Pursuit har jeg faktisk ikke prøvd. Endret 6. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) ok. takk for den. Ønsker nå bare etter bare at arbeidsdagen skal bli ferdig og ungene er havna i seng så jeg/vi får teste litt bilkjøring Håper bare kona ikke kjører fra meg Hvertfall ikke til å begynne med hehe Endret 6. oktober 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
bertie Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Prøvd trackmania ennå? Er jo litt mer enn bare kjøring også, med mulighet for banebygging og uendelig med baner. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei har ikke fått testa noe enda jeg, fikk ratt og pedaler igår til hele gjengen. En har testa Grid og klarte nesten ikke slutte å kjøre. Men det er alt. Ble opptatt med svigers-bursdag igår og etter det installere etterlengtet OS på htpc`n Men bli vel slag i salg dagene som kommer med testing, fredags-kveld må hvertfall være feilfri og klar til start med ett spill og "team-speak" hvertfall. (og en halvliter vel å merke) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Høres ut som er festlig opplegg dere har! Men om dere skal snakke sammen over nett, bruk for all del Ventrilo. Mye bedre lydkvalitet, og generelt et bedre program enn Team-Speak. Koster riktignok penger (40,- måneden el.) om man skal ha dedikert server, men er så absolutt verdt det Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja kjenner til VT, brukt det litt før for noen år siden. Har også kjennskap til og brukt X-fire før og har hatt permanent praterom der. Ja du vet, med unger og slikt, så må vi være sosiale med hverandre på andre måter siden vi ikke kan la unga ligge alene og dra til hverandre på besøk. Og da nå både mennene og kryss i taket, konene våre også liker å spille så er alt helmaks da Lenke til kommentar
noehetje Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Hei. Da har vi kommet godt i gang med uttesting av grid, og det har så langt vært kjempegøy. spillet virker bra på de fleste punkt, men vi sliter med tilkobling online private game/server. altså : multiplayer/online/private/session list/"kenbjork" unable to connect session dette er litt random hvem som ikke kommer inn. vi bytter på hvem som hoster for og se om alle kommer inn i spillet, men ser ikke ut til at host er problemet. (sitat kenbjork : om det hadde vært ett nat-problem så hadde da når lobby opprettet, så hadde eks, hverken du eller anita kommet inn på lobby. Men kan ikke være nat problem, siden du kom inn og ikke hun) noen som har vært borti dette? Endret 8. oktober 2010 av noehetje Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har dere åpnet de respektive portene slik at alle kan koble seg til alle? Den som hoster pleier og måtte åpne noen porter for at ting skal gå helt på skinner. Har ikke tid til å finne ut av dette nå, men pleier være noe i den duren. Lenke til kommentar
noehetje Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Har dere åpnet de respektive portene slik at alle kan koble seg til alle? Den som hoster pleier og måtte åpne noen porter for at ting skal gå helt på skinner. Har ikke tid til å finne ut av dette nå, men pleier være noe i den duren. tja. det er jo verdt og sjekke , men det forklarer ikke hvorfor det er totalt random hvem som ikke kommer inn. det vil si at jeg og min bedre halvdel sitter bak samme router, kenbjork sitter bak samme router som sin bedre halvdel. osv jeg kan komme inn men ikke min bedre halvdel.. og dette kan være motsatt neste gang en forsøker og koble til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvis dere bare liker å kjøre rundt, burde dere se på Test Drive: Unlimited! Utrolig gøy spill hvor du kjører rundt på Hawaii i flotte biler =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå