Gå til innhold

Hvilket bil-spill skal vi kjøpe når vi er noen venner som vil kjøre sammen, samtidig i løp mot hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede lastet ned tracmania, så bli nok å teste det.

Slik det ligger ant nå

Så følger deres tips

GTR-evolution, Grid, er sikkert ok. Begge er på steam, så den er grei.

Dirt 2, må høre hvor ivrige de andre er på rally biten først.

Lan ja, men må Flatout og andre spill må funke via nett siden vi alle er spredde geografisk rundt om kring og i forskjellige boliger

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Grid er kjøpt og nedlastet igår (skal testes i kveld)

Live for speed er nedlastet demo, så skal prøve det også.

Vi aventer litt med Dirt2.

Hva tror dere om de 2 siste NFS ?

Need for Speed: Hot Pursuit

Need for Speed: Shift

Og det kommende ?

Need for Speed: Shift 2

Da standpunkt ut fra vårt ønske om multiplayer biten.

Lenke til kommentar

ok. takk for den.

Ønsker nå bare etter bare at arbeidsdagen skal bli ferdig og ungene er havna i seng så jeg/vi får teste litt bilkjøring :whistle:

Håper bare kona ikke kjører fra meg :cool:

Hvertfall ikke til å begynne med hehe

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Nei har ikke fått testa noe enda jeg, fikk ratt og pedaler igår til hele gjengen.

En har testa Grid og klarte nesten ikke slutte å kjøre. Men det er alt.

Ble opptatt med svigers-bursdag igår og etter det installere etterlengtet OS på htpc`n

Men bli vel slag i salg dagene som kommer med testing, fredags-kveld må hvertfall være feilfri og klar til start med ett spill og "team-speak" hvertfall. (og en halvliter vel å merke) :thumbup:

Lenke til kommentar

Høres ut som er festlig opplegg dere har!

Men om dere skal snakke sammen over nett, bruk for all del Ventrilo. Mye bedre lydkvalitet, og generelt et bedre program enn Team-Speak. Koster riktignok penger (40,- måneden el.) om man skal ha dedikert server, men er så absolutt verdt det :)

Lenke til kommentar

Ja kjenner til VT, brukt det litt før for noen år siden.

Har også kjennskap til og brukt X-fire før og har hatt permanent praterom der.

Ja du vet, med unger og slikt, så må vi være sosiale med hverandre på andre måter siden vi ikke kan la unga ligge alene og dra til hverandre på besøk.

Og da nå både mennene og kryss i taket, konene våre også liker å spille så er alt helmaks da :new_woot:

Lenke til kommentar

Hei.

Da har vi kommet godt i gang med uttesting av grid, og det har så langt vært kjempegøy.

spillet virker bra på de fleste punkt, men vi sliter med tilkobling online private game/server.

altså : multiplayer/online/private/session list/"kenbjork"

unable to connect session

dette er litt random hvem som ikke kommer inn. vi bytter på hvem som hoster for og se om alle kommer inn i spillet, men ser ikke ut til at host er problemet.

(sitat kenbjork : om det hadde vært ett nat-problem så hadde da når lobby opprettet, så hadde eks, hverken du eller anita kommet inn på lobby. Men kan ikke være nat problem, siden du kom inn og ikke hun)

noen som har vært borti dette?

Endret av noehetje
Lenke til kommentar

Har dere åpnet de respektive portene slik at alle kan koble seg til alle? Den som hoster pleier og måtte åpne noen porter for at ting skal gå helt på skinner. Har ikke tid til å finne ut av dette nå, men pleier være noe i den duren.

tja. det er jo verdt og sjekke , men det forklarer ikke hvorfor det er totalt random hvem som ikke kommer inn. det vil si at jeg og min bedre halvdel sitter bak samme router, kenbjork sitter bak samme router som sin bedre halvdel. osv

jeg kan komme inn men ikke min bedre halvdel.. og dette kan være motsatt neste gang en forsøker og koble til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...