Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10041391 Dere får bare hate meg, men jeg må bare få det ut "Varild hoppet opp på panseret i et forsøk på å stoppe tyven, men gjerningsmannen kjørte videre i stor fart." natural selection anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvem er det som lar bilen stå å gå ulåst? Lite gjennomtenkt spør du meg. Når man går i fra bilene sine på den måten, får man nesten bare regne med at en eller annen kan finne på å stjele den. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 det jeg mente var at det lureste å bruke for å stoppe en bil er kanskje ikke sin egen kropp? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hun regnet kanskje med at tyven ville ta til fornuft hvis hun gikk drastisk til verks. Hun hadde sikkert kroppen full av adrenalin og var skremt og sint som faen når noen tok bilen hennes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jo såklart, men hun handlet vel uten å tenke seg helt om. Som en slags spontan reaksjon. Hun hadde tross alt ikke fått det dekket på forsikringen. Hva skulle hun ellers brukt til å stoppe bilen der og da? Måtte isåfall ringt politiet og anmeldt saken, men tenkte vel ikke så langt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) tror det er ganske få biltyver som ville stoppet bilen og gått ut og gitt den tilbake fordi noen slenger seg på panseret. Et totalt idiotisk stunt som også fikk konsekvensene man kunne regne med.. Endret 4. oktober 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvem er det som lar bilen stå å gå ulåst? Lite gjennomtenkt spør du meg. Når man går i fra bilene sine på den måten, får man nesten bare regne med at en eller annen kan finne på å stjele den. Denne saken er ikke akkurat fra east side i Baltimore, men fra Kongsvinger i Hedmark. Ut i fra artikkelen forstår jeg det som at hun parkerte ved siden av minibanken for å ta ut penger, og da ser jeg ikke på det som stor risiko å ikke låse bilen. Dette er en tragisk sak hvor begge parter handlet spontant. Det er idiotisk og kaste seg på panseret for å stoppe en biltyv, og det er enda dummere å risikere livet til noen bare for å få stjele en bil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tråden stenges da det eksisterer en lignende tråd. Videre diskusjon fortsetter der. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg