Gå til innhold

Trebarnsmoren Lise-May Varild (46) ble drept da hun forsøkte å stoppe mannen som stjal bilen hennes i Kongsvinger lørdag.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hvem er det som lar bilen stå å gå ulåst? Lite gjennomtenkt spør du meg. Når man går i fra bilene sine på den måten, får man nesten bare regne med at en eller annen kan finne på å stjele den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jo såklart, men hun handlet vel uten å tenke seg helt om. Som en slags spontan reaksjon. Hun hadde tross alt ikke fått det dekket på forsikringen. Hva skulle hun ellers brukt til å stoppe bilen der og da? Måtte isåfall ringt politiet og anmeldt saken, men tenkte vel ikke så langt.

Lenke til kommentar

Hvem er det som lar bilen stå å gå ulåst? Lite gjennomtenkt spør du meg. Når man går i fra bilene sine på den måten, får man nesten bare regne med at en eller annen kan finne på å stjele den.

Denne saken er ikke akkurat fra east side i Baltimore, men fra Kongsvinger i Hedmark. Ut i fra artikkelen forstår jeg det som at hun parkerte ved siden av minibanken for å ta ut penger, og da ser jeg ikke på det som stor risiko å ikke låse bilen.

Dette er en tragisk sak hvor begge parter handlet spontant. Det er idiotisk og kaste seg på panseret for å stoppe en biltyv, og det er enda dummere å risikere livet til noen bare for å få stjele en bil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...