TheKims Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei. I en ukes tid har laptopen min oppført seg skikkelig tregt. Visst jeg lar den stå en stund uten at jeg gjør noe så må jeg restarte pc før jeg kommer meg på nett igjen. Må som regel tvinge omstart av pc med "Svenske" knappen, eller står det bare logger av, men ingenting skjer. Har kjørt full scan med Malware bytes og SAS uten at de har funnet noe. Tips anyone? Har dessverre ikke mulighet for reformatering uten at jeg må sende maskinen inn. Takker for hjelp Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har dessverre ikke mulighet for reformatering uten at jeg må sende maskinen inn. Hvorfor? Du har enten operativsystem CD/DVD eller har laget disse etter oppfordring fra softwaren på maskinen. Evt har du egen partisjon med recovery. Dette avhengig av hvilken maskinprodusent og operativsystem. Med hensyn til sjekk av logger fra antivirusprogrammer må du poste i forumet for Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Be evt. moderator om å flytte tråden. Øverst i dette forumet finner du en tråd om hva du bør/må oppgi for å kunne få fornuftige svar. Jeg kan ikke se at du har oppgitt slik info. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Virker ikke som det er virus som herjer på min pc. Har en Asus EEE uten Cd rom og heller ikke en partisjon for recovery. Derfor må maskinen sendes inn visst den skal formatteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå