Lifeform Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har noe anbefaling her? Fra 1500 opp til 3000... God allround med printing, skanning, kopiering (trenger ikke faks). Har tradisjonelt brukt veldig mye Canon, men er åpen for andre merker også... Lenke til kommentar
se# Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis du bare skal scanne kopier (ikke film) kan Epson PX810/PX820 være OK, forsåvidt også PX710/PX720 hvis du ikke trenger arkmater. Hvis noe filmscanning også er aktuelt kan du sjekke Canons toppmodell, tro det er MP990 for tiden og den mangler arkmater. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har Canon MP800 multimaskin,og er ganske fornøyd med den,det var ett eller annet som var avgjørende for at jeg valgte den istedefor 700 serien,husker ikke hva det var igjen. Har mulighet til og scanne negativer og skrive på DVD-plater +++. Grei levetid på patronene og har vel skrevet ut et par tusen kopier uten papirkrøll eller andre ulumskheter. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Takker for rådene her! Det ble en Epson PX810 til min far her, men har store problemer med at fargene blir helt feile og utskriftene veldig mørke. Noen som vet hvordan man fikser dette skikkelig ? Antagligvis noe med fargeprofilene i Windows å gjøre ? Windows Vista 64 bit. Update: Nå fungerer den HELT fint igjen. Var nok noe med at fotopapiret var lagt i feil vei ;-) + dårlige ark generelt i printeren... ++ sikkert lysinnstillinger på bildene. Endret 9. oktober 2010 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå