Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Heisann, nå er nettop WCG over, og Grubby tapte over gode Remind. Nå har jeg sett Grubby si at han kanskje går over til starcraft II istedet for å fortsette med warcraft, rett og slett fordi det dør ut. Da lurer jeg på om det blir noe warcraft 4? Så i en annen tråd fra 2008 at det nesten er bekreftet at det blir et spill til. Er det kommet noe mer informasjon? Blir det Warcraft 4? Jeg sitter å spiller wc3, og håper hele tiden på å få se Creolophus pålogget, men det skjer jo ikke, selvom han installerte wc3, dagen etter vant han NM og alt etter 3 års pause fra spillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Eg lever i håpet om at WC4 kjem, kanskje med SC2-motoren. I dag veit me strengt tatt veldig lite, med unntak av det som var temaet i emnet du lenker til. Blizzard har mange spel på gang for tida med Starcraft 2, Diablo III, Cataclysm osv. SC2 er ute og D3 på vei, kanskje me vil sjå WC3 i løpet av dei neste åra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 SC2 er ute, og de som jobber med cataclysm jobber vel ikke med strategispill? Diablo kommer nok først, men når det er ute føler jeg det er på sin plass med warcraft 4! Et par år tror jeg er for lenge for at jeg skal gidde ta opp gaming igjen, men skal ikke si noe sikkert.. Nykommere skal jo ha noe de også ! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg lever i håpet . Spesielt etter at de har laget/lager SC2 og D3. Sier jo nesten seg selv at Wc4 er det neste. Men skal ikke si så sikkert hva blizzard finner på. Spesielt ikke hvis de skal lage fortsettelse av historien etter at WoW kom :s Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sist jeg hørte jobber de med saken, men historien i WC4 må passe inn i historien til WoW. Det gjør at WoW først må dø ut, eller i det minste ta hensyn til WC4. I tillegg må de først gjøre seg ferdig med WoW: Cataclysm (og eventuelt andre expansions), Diablo 3 og begge StarCraft 2 expansions, i tillegg til det MMOet de holder på med. Med andre ord kommer nok ikke WC4 med det første. På den annen side var det svært få som regnet med at Donkey Kong skulle komme tilbake, men Donkey Kong Country Returns kommer før jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trodde wow måtte passe inn i wc3 historien, jeg? Men den tiden er jo over.. Cataclysm er jo ferdig straks, så det er jo ikke noe å tenke på lenger. Tviler også at de har samme som lager wow til å lage SC, diablo og WC spillene. Men jeg får vel bare håpe, håpe, håpe og håpe det kommer inenn 2-3 år! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har framleis eit lite håp om at WC4 fortsetter der WC3 slapp og lar WoW segle sin eigen sjø. Det skjer vel neppe. Kanskje dei hopper langt fram eller tilbake i tid. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå har jeg ikke spilt WoW på lenge og brydde meg ikke om historien selv da jeg spilte det, men den opprinnelige historien i WoW passer vel inn i WC1, WC2 og WC3? WoW foregår jo etter alle de der? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, men WoW-historien er heilt på trynet. Om dei skal lage WC4 etter WoW-historien så blir det tull. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 For all del, jeg håper de tar til vettet og restarter hele Warcraft-serien. I stedet for Warcraft 4 kan vi heller få en slags remake av Warcraft 1 med en oppdatert Starcraft 2-motor. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) For all del, jeg håper de tar til vettet og restarter hele Warcraft-serien. I stedet for Warcraft 4 kan vi heller få en slags remake av Warcraft 1 med en oppdatert Starcraft 2-motor. Nja jeg vil heller se at de lager et spill som bygger på historien til wc3 (og dropper alt som har skjedd i wow HELT!!) Ingen vits å lage 3 helt ny spill bare for å oppgradere grafikken, og ikke historien.... Endret 6. oktober 2010 av toy_man Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hvem har sagt at de skal lage tre nye spill? Det jeg mente er at de kan restarte hele Warcraft-franchisen og starte på scratch med nr 1. Det vil ikke være en remake, men fokusere på menneskene og orkene, akkurat som det første spillet. De kan til nød slenge inn enheter fra en og annen rase, men svært begrenset. Blir det en WC2 senere vil det være en oppfølger til remaken, ikke en remake av WC2. Endret 6. oktober 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Njah, blir feil å gå tilbake i tid, om det er det du mener? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nei, jeg mener de gjorde sitt beste for å ødelegge serien med Warcraft 3, og WoW ble spikeren på kista for RTS-serien. I stedet for å lage et middelmådig Warcraft 4 kan de heller droppe hele serien, la WoW være WoW og lage et Warcraft 1 fra scratch med en oppdatert Starcraft 2-motor. Det vil bli en helt ny serie som beholder det beste fra den gamle serien, men har null sammenheng med den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ødelegge serien med WC3? Det er jo eit av tidenes beste RTS. WoW kan ha påvirka RTS-serien i form av historien, men det finnes garantert måtar å lage WC4 på utan at historien er heilt på trynet. Å byrje på nytt att gjer dei neppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Håper jeg de ikke gjør heller. Historien til wow er som Slimda på forumet har sagt flere ganger er ikke så dårlig, man må bare sette seg godt inn i alt og lese masse. Så får man en helhet av bildet (ja, jeg kan nesten ingen ting om historien, og har såvidt fullført campain). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 WC3 er sikkert et bra RTS-spill, men jeg syntes ikke det har noe av personligheten til Warcraft. Det ble for forskjellig og kjedelig. Jeg gikk gjennom spillet med godmode etterhvert for å få historien, men selv den interesserte meg aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå