goose Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Har en MSI k7n2g hovedkort men integrert G4 MX. Jeg får noe bilde på skjermen. Har noen oversikt på lyg koder hoved-kortet gir? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis du får bilde på skjermen hva er da problemet? Kikk i manualen til hovedkortet ditt, der finner du alt du trenger. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 bruksanvisningen din kanskje? Edit: fanden ta deg fusion Lenke til kommentar
goose Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 ******.. jeg mente jeg ikke får bilde på skjermen... har testet nå og fant ut at deter konflikt med Twinmos ramen... Skla prøve å flashe bisen siden jeg får nå startet pcen sånn hver 7 gang eller noe. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 bruksanvisningen din kanskje? Edit: fanden ta deg fusion Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 kjøss.. jeg mente jeg ikke får bilde på skjermen... har testet nå og fant ut at deter konflikt med Twinmos ramen...Skla prøve å flashe bisen siden jeg får nå startet pcen sånn hver 7 gang eller noe. Dette er blitt et kjent problem. En kompis av meg har samme hovedkort og TwinMOS RAM. Med hans nyttet det ikke å flashe BIOS heller... fortell oss om det virker etterpå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå