Basusjernet Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg bestilte i forrige uke varer for 350 kr fra en nettbutikk. De har enda ikke blitt sendt (kan sjekke ordrene på siden og der står det "pending"). Har også sendt de tre eposter som ikke har blitt besvart. Betalingen skjedde via paypal. Kan jeg på noen måte få pengen returnert? Hvordan burde jeg gå frem her? Det er en engelsk butikk. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg bestilte i forrige uke varer for 350 kr fra en nettbutikk. De har enda ikke blitt sendt (kan sjekke ordrene på siden og der står det "pending"). Har også sendt de tre eposter som ikke har blitt besvart. Betalingen skjedde via paypal. Kan jeg på noen måte få pengen returnert? Hvordan burde jeg gå frem her? Det er en engelsk butikk. Start en dispute via paypal. Det pleier å skaffe oppmerksomheten til slike butikker. Gjorde det selv da jeg hverken fikk skikkelige svar eller varer jeg bestilte på over 1 mnd. Butikken gikk helt bananas og begynte å kjefte og bære seg så det er tydelig at paypal kan legge litt press på butikkene. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Støttes den over her, mottok heller ikke varen, og fikk ingen svar på mail og ba om pengene tilbake via PayPal. Da mottok jeg et par mail hvor de beklaget så mye, men at de hadde hatt problemer med ditt og datt. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det viste seg at kontaktskjemaet på siden deres var kaputt, og varene måtte bestilles fra Tyskland for de var ikke på lager. Takker uansett for svar, er kjekt å vite hva man kan gjøre. Endret 23. oktober 2010 av Basusjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå