Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjøpte Hasj som var penslet med Heroin..

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei.

Sist fredag kjøpte jeg hasj og røykte for første gang. Jeg syntes ikke dette var noe bra og tror ikke jeg kommer til å prøve det igjen. Det var egentlig ganske så oppskrytt.

Da jeg kom på skolen igjen og snakket med han som kjøpte for meg, fortalte han meg at det var penslet heroin på hasjen min. Jeg ble jo selvfølgelig litt redd, men det gikk fort over.

Nå satt jeg her og tenkte litt, og lurer på:

Hva syns dere om det?

Burde jeg gjøre noe?

Heroin, hvor skadelig er det?

Grensen min har alltid gått Nikotin / Alkohol, aldri noe over. Glei litt ut med hasjen, men Heroin? Satan..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hasj pensla med heroin...

dette er ikke spesielt vanlig å komme over. de eneste jeg kan tenke meg som faktisk ville vurdert dette, er slike såkallte "nærkiser". - heroin er også såpass dyrebart at dette holder de for seg selv. men skulle du faktisk ha slumpet over penslet hasj, slapp av. røyking av heroin er ikke så fysisk helseskadelig i seg selv. men dette er tross alt et opiums preparat, og kan og vil gjøre deg skikkelig addicted, over gjentagende bruk. for husk, i starten kommer det mest ann på psyken. du som ikke hadde en spesielt positiv opplevelse av dette er nok heller ikke i faresonen ;)

Lenke til kommentar

Urban myth. Please. Ingen ønsker å TAPE penger på å være dealer. De tar risk nok med å kunne bli tatt for det, så tror ingen vil risikere fengsel for et tapsprosjekt for tilfeldige kjøpere, please. Tenk deg litt om. Var sikkert du som røyka litt for mye og fikk noia. Lax.

Lenke til kommentar

Jeg kan nesten garantere deg at den ikke var penslet med heroin. For det første vil ingen pensle hasj med heroin. At en langer vil pensle en klump hasj med noe så dyrt, for så å selge det til en uerfaren gutt er heller tvilsomt. Langeren taper penger på det.

For det andre så fikk du ikke noe særlig virkning. Hadde du røyket heroin hadde du merket det godt. Du hadde garantert fått en ganske sterk virkning. Om du ikke fikk en sterk virkning og heller ikke har fått en sterk dragning mot heroin, så er det nok ingen fare. Og ikke kjøp det gjennom "en på skolen".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

skjønner ikke vitsen med å røyke seg skeiv /høy og bli borte i bare noen få timer... hva er vitsen ? visst jeg var deg, hadde jeg ikke prøvd det en gang, hold deg heller til snus/røyk/alkohol ... de vanlige vennene dine kan bli redd deg for at du røyke hasj også kan de trekke seg unna deg og du mister alle de normale vennene dine også sitter du igjen med narkis folk og all narkoitske midler blir din nye bestevenn.... hasj og dop ødelegger alt, det gjør ingenting INGENTING bedre, du vil føle deg bedre i noen timer, men så kommer den jæævlige følelsen tilbake, hvis du røyker fordi du er deppa eller en annen idiotisk grunn... ville heller drukket meg dritings. syns synd på de som røyker G, de har et taper liv og de skaper et drålig miljø og ingen vil ha dem i nærheten av seg... pass på det rykte du kan få på deg, og skal love deg, ingen vil ha ett så stygt rykte på seg ! lykke til videre i livet ditt, få håpe hasj blir noe nytte for deg, selv om det aldri kommer til å bli det, det bare skaper mer problemer !

Lenke til kommentar

Hei.

Sist fredag kjøpte jeg hasj og røykte for første gang. Jeg syntes ikke dette var noe bra og tror ikke jeg kommer til å prøve det igjen. Det var egentlig ganske så oppskrytt.

Nå har du jo opplevelsen. Regner nok med at du fikk deg et "førstegangs-high" veldig få som faktisk liker det første gangen.

Da jeg kom på skolen igjen og snakket med han som kjøpte for meg, fortalte han meg at det var penslet heroin på hasjen min. Jeg ble jo selvfølgelig litt redd, men det gikk fort over.

Jeg har en følelse av at kameraten din prøver å skremme deg, og at den ikke var penslet med noe som helst, hvorfor skulle noen pensle hasj med heroin, det er jo økonomisk idiotisk, kompisen din hadde ikke betalt så mye for hasj.

Hva syns dere om det?

Du har prøvd noe nytt, ingen kan da dømme deg for å gjøre egne valg.

Burde jeg gjøre noe?
Nei. Det er ingenting som må gjøres her, du har gjort noe, det er fortid, hva kan du gjøre med det? Om 7-10 dager er det umulig å bevise at du har prøvd hasj (med unntak av hår, som tar 90 dager).
Heroin, hvor skadelig er det?
Nesten like skadelig som Alkohol.

Grensen min har alltid gått Nikotin / Alkohol, aldri noe over. Glei litt ut med hasjen, men Heroin? Satan..

Om grensen din går ved alkohol, er hasjen en GOD nedgradering av grensen, gratulerer for at du klarer å kontrollere deg. Nikotin og Alkohol er noen av de verste rusmidlene du får tak i!

Heroin vil jeg ikke anbefale, da det er meget avhengighetsskapende, men om du fikk det i deg i dette tilfellet, regner jeg med at du ikke prøver det igjen. Avhengighet kan overvinnes av viljestyrke vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...