svelemoe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Me oppgraderte i dag til Turbo frå telenor. Hittil har me brukt ein gammal ruter+modem, telenorfyren meinte at det burde byttast ut med Zyxel multimodem P2602HWT. Det har eg frå før, men det ville ikkje funke forrige gong eg prøvde, så eg brukte den gamle konfigurasjonen; D-link DIR-635 og Thomson speedtouch 510i. Det fungerte bra, og eg var alltid tilkopla internett. Det eg lurar på er kva eg gjer feil med Zyxel-modemet. Eg brukar telenor sin installasjons-CD som kom i pakken med modemet. Eg gjer alt det den ber meg om, og koplar alle ledningane der dei skal. Eg får kopla til modemet med PCen, men eg får ingen tilgang til internett. Telefonen, som er kopla til splitteren, fungera bra, eg kan ringe til kven som helst med den. Men internett-ikonet på modemet er raudt. Hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk du med noe ark med brukernavn / passord? Hvis det er PPPoE, så kan du legge inn [email protected] og passord manuelt. http://10.0.0.138 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Har hatt [email protected] eg eit passord med tre tal og fire bokstavar så lenge eg kan hugse. Men eg fekk ikkje logga inn på 10.0.0.138. I ettertid har eg søkt litt rundt på forumet og fann ut at eg kan skrive admin som brukarnamn og ikkje skrive passord. Eg skal prøve dette neste gong eg koplar til Zyxelen igjen. Er ikkje ofte ein får fjerne internettilkoplinga til 4 personar. Oppgraderinga til Turbo skal skje på onsdag. Er Zyxel P2602HWT bra nok til 16Mbit (eg får nok ikkje meir enn 12-14..) fordelt på 4 personar? To av oss brukar µtorrent no og då, men ikkje særleg oftare enn ein gong i veka. Og kva er opplastinga på telenor turbo? Dei har "oppgradert" layouten på sidene sine ser det ut som, så eg finner ikkje info om opplasting. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Du kan koble routermodet til kun din PC. Da behøver du ikke røre nettet til de 3 andre for å programmere. Upload på 16Mbit hos Telenor er 700kbit tror jeg. Du vil fortsatt kunne bruke det gamle modemet etter onsdag, men vil da få den gamle hastigheten. Når det gjelder stabilitet og hastighet, så får du 16Mbit om linjen er god nok. Stabiliteten avhenger av antall forbindelser du bruker og hva boksen faktisk tåler. Reduserer du antall forbindelser (globalt) i torrentprogrammet til 50 eller 100, så bør det gå bra. Endret 4. oktober 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har hatt [email protected] eg eit passord med tre tal og fire bokstavar så lenge eg kan hugse. Men eg fekk ikkje logga inn på 10.0.0.138. I ettertid har eg søkt litt rundt på forumet og fann ut at eg kan skrive admin som brukarnamn og ikkje skrive passord. Eg skal prøve dette neste gong eg koplar til Zyxelen igjen. Du må ikke blande sammen det brukernavn/passord du bruker for å logge deg på ruteren med det brukernavn/passord du bruker for å logge deg på Telenor's nett (PPPoE). Du bruker det første (=Admin/<blankt passord>) for å komme inn på ruterens konfigurasjonssider, og i WAN/Internett-seksjonen der må du legge inn Telenor-brukernavn og passord. (Vet ikke eksakt hvilke ord og begreper som brukes i din ruter.) edit: Du bør forøvrig endre ruter-passordet fra sin default-verdi når du har gjort de nødvendige endringer i ruter-oppsettet. Eller før. Særlig hvis passordet er blankt ... Endret 4. oktober 2010 av nebrewfoz Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Takk for hjelpa, Zyxel-modemet er oppe og går no Så gjenstår det berre å portforwarde port 25565. Håper at det ikkje blir like vanskeleg som på D-linken… EDIT: Nvm, eg fekk det til. Men eg veit ikkje korleis Endret 4. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Veiledninger finnes her: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?create=kb:Kunnskapsdatabase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå