Mystikoo/Lumi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, dette er mitt første innlegg. Nå som det er høstferie har jeg mye tid, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en playstation emulator som jeg kan spille noen av de gamle klassiske spilla på. Hvis noen gidder å poste en nedlastningslink hadde det vært flott. Jeg leter spesielt etter Digimon world 3 og 4. Så emulatoren må funke med disse spilla. Takk. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er en stund siden jeg drev med det, men synes å huske at det var en emulator som het dolphin eller noe. Husk at du sikkert må eie spillene lovlig for å ha lov til å laste de ned så du kan spille de på emulatoren. Lenke til kommentar
Mystikoo/Lumi Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er en stund siden jeg drev med det, men synes å huske at det var en emulator som het dolphin eller noe. Husk at du sikkert må eie spillene lovlig for å ha lov til å laste de ned så du kan spille de på emulatoren. Jeg tror ikke dolphin er en playstation emulator, men jeg kan prøve med den. Og jeg har Digmon world 3 til playstation, men vil ha det på pc også Er nok ingen som finner det ut eller bryr seg her i Norge uansett om jeg laster ned spill gratis. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Beklager, husket feil. Du kan prøve epsxe, det er en playstation emulator Lenke til kommentar
Mystikoo/Lumi Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Beklager, husket feil. Du kan prøve epsxe, det er en playstation emulator Ok, takk. skal se etter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå