Dezzik Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp med PHP og MySQL. La oss si at jeg har et slikt oppsett: Jeg ønsker da å hente ut resten av informasjonen i en rad ved å bare benytte meg av id. Lar dette seg gjøre med en SELECT query? ROW_NUMBER? Ikke helt sikker på hvordan den virker. Endret 4. oktober 2010 av dezzik Lenke til kommentar
quantum Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, jeg trenger litt hjelp med PHP og MySQL. La oss si at jeg har et slikt oppsett: Jeg ønsker da å hente ut resten av informasjonen i en rad ved å bare benytte meg av id. Lar dette seg gjøre med en SELECT query? ROW_NUMBER? Ikke helt sikker på hvordan den virker. Hva du skal med ROW_NUMBER er ikke godt å si, men du kan gjøre det du har tenkt slik: select id,username,password,ip,date from mytable where id = 1 Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei, jeg trenger litt hjelp med PHP og MySQL. La oss si at jeg har et slikt oppsett: Jeg ønsker da å hente ut resten av informasjonen i en rad ved å bare benytte meg av id. Lar dette seg gjøre med en SELECT query? ROW_NUMBER? Ikke helt sikker på hvordan den virker. Hva du skal med ROW_NUMBER er ikke godt å si, men du kan gjøre det du har tenkt slik: select id,username,password,ip,date from mytable where id = 1 Takker, virker som smurt! ROW_NUMBER var nok noe jeg blingsa på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå