fiskejeger Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hallo... Det er mine føsrte dager på jakt nå, med egen hagle og greier. Harejakt.... Men når hunden får los(Bikkja jager), så skulle man tru jeg frøys. Jeg skjelver og er helt "gira" pluss litt redd samtidig, men hele kroppen skjelver lissom. Og NEI jeg fryser ikke. Er det adrenalinen som pumper i kroppen?? eller? Kommer det til å være der hele tiden i jakt sesongen? eller er det bare de første harene/dyrene man skyter? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Gratulerer, dette er det som kalles et kick. Er ingen jeger, men skulle anta det blir mildere etter hvert som du blir vant med situasjonen. Endret 4. oktober 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Vip3r Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er helt normalt å få andrenalinkick under jakt, jeg regner med at du er litt nervøs i tillegg og det gjør jo ikke skjelvingen noe bedre. Det kommer seg nok med tiden skal du se Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Akkurat det der er det aller beste med jakta. Bare å konsentrere seg å se kor stort smilet blir når du ser hara rulle rundt etter du har skutt. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Må bare si/skrive at jeg skaut min første hare i går. Det var digg Tåka var så tett, så de andre som var med hørte ikke skuddet, og jeg hørte ikke Bikkja. Så jeg måtte få beskjed på radioen om bikkja hadde los hahahaha Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Pass deg nå så du ikke skyter et annet menneske, eller i verste fall hunden din. Er vel ikke lurt å drive på å skyte når det er tåke å du ikke ser.. Lenke til kommentar
fiskejeger Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Pass deg nå så du ikke skyter et annet menneske, eller i verste fall hunden din. Er vel ikke lurt å drive på å skyte når det er tåke å du ikke ser.. Kunne jo se 15 meter foran meg da Endret 10. oktober 2010 av fiskejeger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå