Gå til innhold

problemer med Red Hat 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva fanden snakker du om?

skriv norsk for det første.

for det andre,hvis jeg forstår (noe som jeg ikke er sikker på), setter du bare cdrom til første bootdevice i bios,så restarter du med cd 1 i spilleren.

deretter går alt fremover.

"del" på noen pcer, og noe annet på andre. De sier hvilken knapp før du booter inn i ditt nåværende oppsys.

Lenke til kommentar
Sende en mail for å klare opp i ting å tang EN GANG for ALLE:

Viser til din mail av 17. juni om det er vanskeligere for døve å forstå og skrive norsk.

Svaret er nei.

At det allikevel i enkelte tilfeller er vanskeligere for noen døve, skyldes primært at skoletilbudet for døve for en god del år tilbake var ikke tilpasset døves behov.

Når undervisningsformen er på tegnspråk, tilegner døve seg lærestoffet like godt som hørende - også norsk pensumet.

Med vennlig hilsen

Norges Døveforbund

Bjørn A. Kristiansen

...nuff said.

Gi deg thomas :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå at Angelique og allfather flamer . hvis du kikker på andre poster fra thomas så kanskje du skjønner hvorfor . han poster kun for å provosere , han kan skrive normalt , men synes visst at det er morsomt å tulle litt. Nei hvis det er noen som burde bannes så er det ham. :grumpy:

Lenke til kommentar

:) kansje han har leseskrive vansker som:

Dystelexi eller

ADDADHD uten medisinering.

hvis han er plaget med ADDADHD kan det hande at han har att dålig skolegang.

Jeg er 13 år og er med Dystelexi og ADD uten medisinering

jeg får medisinering mot ADD om 1. mone

VI BURDE STØTTE HAN[/u][/b]

Lenke til kommentar

Thomas: Er du sikker på at du har brent ut CDen riktig? I en tidligere post forklarte du at du hadde brent ut selve ISO-filen. De fleste distroer (sikkert også RedHat) har boot-disketter tilgjengelig, slik at man kan installere på maskiner som ikke kan boote fra CD. Selv om din kan det, så kan du jo prøve en boot-floppy hvis du ikke får det til.

Allfather: Har du spilt Planetarion noen gang? Nicket ditt virker kjent :yes:.

Lenke til kommentar

Nå må jo noen snart se å hjelpe denne stakkars gutten, han er jo DØV av alle ting her i verden. Ingen som bor i nærheten som kan ta litt ANSVAR her, vi snakker tross alt om en stakkars person med vanskeligheter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...