Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

billigstyling til mercedes benz e190?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt standardråd: Først og fremst senk og felg. Det blir stort sett bra med mindre man grisesenker bilen. Mer enn det syns jeg selv ikke så mye om, men du har mercedesbutikken.com og czt.no, men som sagt det kan bli kødd med passform og det må lakkeres i tillegg. Ville heller gjort den så pen som mulig ellers med noen fete felger og et ordentlig understell.

Lenke til kommentar

brukte felger http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23347566

Ang fjærer og dempere pleier mange gå for gule koni, det koster ikke så veldig mye og er mye brukt. Personlig ville jeg gått for bilstein men det er mye og velge mellom. Det blir vel over 5000 tipper jeg, du kan se om du får noe brukt, kanskje sjekke noen mercedes forum ala merceforumet.com mb190klubben etc. Har byttet dempere selv med litt hjelp for mange år siden og det var jævlig knot, tror jeg ville satt det bort til andre, men det blir jo en annen bil å kjøre da.

Lenke til kommentar

Djeez. Jeg forstår meg ikke på de som gidder å svenskestyle bilene sine. Enten så gjør du det skikkelig, eller så gjør du det ikke.

Hvor billig er det virkelig når man betaler for å gjøre en ok bil stygg?

Hvis du "billigstyler" bilen din, vil det koste deg lite i første omgang, men å kjøre rundt i en sånn bil vil ta en dypt dykk i stolthetslommeboken din og du vil få mindre for bilen hvis du skulle selge den igjen.

Sånn bør den se ut_

Mercedes_Benz_190_E_black_rear.jpg

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Syns at 16v plasten som vist over er penest på 190E. Dette får du kjøpt brukt på nett, alt fra 2-10k alt etter tilstand.

90plast er ikke vits å kjøpe engang, den ser ikke bra ut.

Nå vet jeg ikke hvordan 190 din ser ut fra før men ikke bruk mange kroner på et vrak ivertfall.

Litt tall å tenke på:

Prisen på bilen din ? 20k?

Pris på foreksempel 16v plast + lakk : 10-12.000

Fjører og dempere : Her kommer du langt med et par tusen, er vel bare 8v du har.

Felger : 5-6000

Går du får dette så bikker du fort 40.000, husk du finner lett originale 2.3-16v biler i 40-50k klassen.

Lenke til kommentar

du som er sjefen eller? om jeg vil style bilen min litt gjør jeg jo det, driter i hva andre synes om det. Er tross alt student uten den feite lommeboken!

Hvorfor skal du da style bilen i det hele tatt, når du i utgangspunktet er en student uten feit lommebok?

190E er pene biler med riktig styling (se bilde av den sorte lenger opp i tråden)

Gjenkjøpsverdien stiher også noe hvis bilen er stylet "skikkelig" med orginale deler. Har du tatt med det i regnestykket?

Må si meg enig med RS125 her... De ekstra kronene du legger i styling er bedre anvendte penger enn å klistre på noe med dårlig passform.

I utgangspunktet ville jeg kanskje vurdert styling i det hele tatt hvis det står mellom billig styling og ikke styling i det hele tatt.

Hvem som er sjefen?

Er vel du som til syvende å sist er "sjefen" her, men du spør om tips til hva du bør gjøre, og hvis velger og avfeie rådene som blir gitt, så er det jo ingen som hindrer deg i det... for all del...

Lenke til kommentar

Jeg snakker for meg selv, og kan ikke helt se at jeg har vært uhøffelig...?

Du vil ha tips om hva du burde gjøre, og nå har du fått det fra min side. Hvis du alikevel ønsker å kline på noe billig styling med dårlig passform, så er du vertfall advart.

No fence :)

Lenke til kommentar

Jeg snakker for meg selv, og kan ikke helt se at jeg har vært uhøffelig...?

Du vil ha tips om hva du burde gjøre, og nå har du fått det fra min side. Hvis du alikevel ønsker å kline på noe billig styling med dårlig passform, så er du vertfall advart.

No fence :)

var ikke deg jeg siktet til ;)

Legg ut et bilde av bilen din så kanskje jeg kan gi deg noen tips. Har selv hatt 3 sånne biler før så jeg kan kanskje hjelpe deg litt på vei.

skal bort på jakt ei uke nå, men legger ut etter høstferien :)

Lenke til kommentar

Syns at 16v plasten som vist over er penest på 190E. Dette får du kjøpt brukt på nett, alt fra 2-10k alt etter tilstand.

90plast er ikke vits å kjøpe engang, den ser ikke bra ut.

Nå vet jeg ikke hvordan 190 din ser ut fra før men ikke bruk mange kroner på et vrak ivertfall.

Litt tall å tenke på:

Prisen på bilen din ? 20k?

Pris på foreksempel 16v plast + lakk : 10-12.000

Fjører og dempere : Her kommer du langt med et par tusen, er vel bare 8v du har.

Felger : 5-6000

Går du får dette så bikker du fort 40.000, husk du finner lett originale 2.3-16v biler i 40-50k klassen.

Skal du kjøpe fra tyskland du eller?

Men ikke bruk penger på styling, bilen er jo fin i utgangspunktet, da kan du bare senke den litt og få på noen fine felger som Rairai sa.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...