Oxygen 07-12 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Når jeg tapper i den med fingeren roer den seg, men det går ikke mange sekunder før den er tilbake og lager kontinuerlig smålyder. Er det på tide å bytte den ut? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Godt mulig det kun er vifta som er i ferd med å streike, siden lyden forsvinner når du tapper borti PSU. Uten at det er en selvfølge. Hvor gammel er den, og har du garanti på den enda? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror ikke den er 1 år gammel en gang. Kanskje bare vente til vifta dør ut før jeg kjøper en ny. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje bare så enkelt som at en skrue som fester vifta kan være litt løs? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, men jeg kommer meg ikke inn der uten uhell. Skal jeg levere den inn tar de vel timebetaling. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Om den er bare et år, kan du selvsagt reklamere på dette. Vet du hvilket merke og modell den er? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Finner ikke kvitteringen så jeg kommer ikke langt, men nå har den også vært rolig en stund. Kanskje fordi spill bruker mye strøm, og nå spiller jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå