Anonymius Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Erhm.. Jeg fant en anbefaling på hardware.no om www.pcmax.no. Jeg trengte meg en ny ram-brikke. Jeg kjøpte en RAM-brikke hos www.pcmax.no for ca. en og en halv måned siden. Det viste seg at brikken var ødelagt. Jeg skrev en reklamasjon til pcmax.no og returnerte brikke i den standen den kom til meg i. Jeg har send to andre mailer senere. Inget svar! Jeg måtte ringe opplysningen for å få tak i nummeret til butikken, men det viste seg å ikke eksistere selv om databasen på opplysningen hadde det. Så.. er det noen der ute som har hatt erfaring med pcmax.no? Plz hjelp meg! Lenke til kommentar
immo Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei.. jeg har 2 ganger ringt dit og bestilt varer. De har sendt det omgående begge ganger. De holder jo på med flytting for tiden.. kan være derfor telefonen ikke funka. Prøv på ny. Har dessverre ikke nummeret (tror jeg fant det på web-sia sist men så det ikke nå) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Online 1881 har: PCmax AS Sofies g 66A 0168 Oslo 22 69 75 05 des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 PC Max er gamle Vision, styr klar, styr MILEVIS unna den butikken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 PC Max er gamle Vision, styr klar, styr MILEVIS unna den butikken. Kan du utdype? Jeg fikk fortreffelig service den gangen jeg hadde en reklamasjon hos de (fikk ny cpu, uten at det kostet meg noenting, og det var ikke noe galt med den gamle engang, bare jeg som dreit meg ut) AtW Lenke til kommentar
Anonymius Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Hehe.. Takk. Jeg får prøve å ringe de en gang til da.. Lenke til kommentar
Anonymius Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Men at de ikke kan svare på mail! Det er dårlig. Jeg kommer ikke frem på telefon. Arg! :x Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 PC Max er gamle Vision, styr klar, styr MILEVIS unna den butikken. Kan du utdype? Jeg fikk fortreffelig service den gangen jeg hadde en reklamasjon hos de (fikk ny cpu, uten at det kostet meg noenting, og det var ikke noe galt med den gamle engang, bare jeg som dreit meg ut) AtW Ja, det kan jeg helt fint gjøre. Det tok meg 4 mnd, 4 express over natt forsendelser med post og ufattelig mange telefoner for å få en pc som virket. De hadde satt den sammen, og flere komponenter var defekte ved utsendelse fra de. Når de skulle skifte de, hadde de ikke de komponentene på lager, og tiden gikk. Når jeg endelig fikk en pc som virket, var cpu allerede midrange, og da hadde de byttet ut hovedkort, SCSI-kontroller og skjermkort. 2000,- bare i porto til slutt. 3 mnd senere sto en blå stikkflamme 20 cm ut av kabinettet, da gikk PSU`en. Ved henvendelse fikk jeg beskjed om at "flere hadde opplevd det samme, det var bare å sende inn pc`en." Yeah right. Sjekk evt. newsgrupper etter "vision" eller "pcmax", og kritikken hagler. Så - styr unna. Lenke til kommentar
spyfish Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hei hei, har samme problem med pc max. de svarer aldri. Bestilte for snart 2 uker siden. Fant eieren på brønnøysundregisteret han heter : Gunnar Ådne Midtsund og har mobil: 92037383 Har ikke fått no svar ennu Skal aldri mer bruke den søppelsjappa Lenke til kommentar
Anonymius Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 På søndag laget jeg meg en ny mailkonto med falsk navn. Da fikk jeg svar! Hvor de sier at de skal sende brikken innen en uke. Prøv det du og . :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå