Muff1n Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) HJELP! har prøvd å søke nå i mange dager, men vet ikke hva jeg skal søke på :S Det er veldig lengesiden jeg spillte dette spille så jeg husker ikke alt, og kan hende noe av infoen er feil. men jeg tar det som jeg husker det. tror det er ca. 5-7 år siden jeg spilte det. men vet ikke når det kom ut. husker det var god grafikk! (hvertfall til den tiden å være) Det er et gammelt peke å trykk spill på pc. det handler om å bygge seg en karriere og få navnet sitt høyt i rang i byen. du kan ha ditt eget våpenskjold å slektsnavn. du kan starte med forskjellige yrker å jobbe deg oppover. du kan også oppgradere butikken din, og huset ditt. du må ha kontroll over økonomien og passe på å holde deg frisk. Husker jeg jobba som å lage forskjellige eleksirer. jeg måtte dra ut å plukke blomster, og handle inn ting jeg ikke kunne plukke. Endret 4. oktober 2010 av Muff1n Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg fant spillet! Det heter Europa 1400: The Guild !! http://en.wikipedia.org/wiki/Europa_1400:_The_Guild Endret 4. oktober 2010 av Muff1n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå