Wabby Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hei, har lagt inn bud i dag kl 08:15 på en leilighet som hadde fellesvisning torsdag forrige uke. Megler nekter å fremme mitt bud (som er over prisantydning) til selger da han har editerte annonsen på finn igår (søndag(!!)) og satt opp ny visning. Megler sier han ikke har LOV å fremme budet til selger da det er satt opp visning på boligen. Stemmer dette? Dette er jo ikke første visning engang. Endret 4. oktober 2010 av Wabby Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Megler har ikke lov til å formidle bud med tidligere akseptfrist enn et visst klokkeslett dagen etter siste annonserte visning. Dersom dere tilpasser akseptfristen i budet til dette, vil han nok formidle budet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, så lenge neste visning blei annonsert før TS sendte inn eit bud så må nok meklaren vente med å fremme budet. Grunnen til dette er at også andre kjøparar skal få muligheita til å legge inn bud. Og sidan "alle" andre no veit at leiligheita blir liggande ute til neste visning, då kan ikkje du komme inn og kjøpe leiligheita før dei andre har fått sjangs til å sjå på den. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du har jo altids en mulighet ved å ta direkte kontakt med selger. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 C-angel : Det var det jeg gjorde. Informerte selger om budet. Og nå er jeg huseier \o/ Han aksepterte. Deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå