The Stig Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nettside har lagt ut fyldig liste av våpnene som blir å finne i CoD: Black Ops. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ser for meg masse "penis" iconer osv. Er alltid fare for det når de implementerer et så fritt customization. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 So what? Har sett peniser før jeg. Om folk ønsker å bli tatt halvseriøst, go for it. Ellers syntes jeg ikke dette ser så halvgæli' ut jeg. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Men kor personleg kjem eigentleg folk til å gjere karakterane sine? Eg ser vel eigentleg mest for meg at alle kjem til å springe rundt i ghillie suit og mørk ansiktsmaling og våpen kamuflasje uansett klasse. Det er kanskje stilig med ein karakter som bruker rød cowboyhatt eller neongult våpen, men spesielt taktisk lurt er det ikkje. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hmm har alltid likt med modern war spillene at soldatene ser så gjennomførte og realistiske ut. Vet ikke helt hvordan dette kommer til å spille inn på stemning med fult av folk som løper rundt i rosa og med tegneserier på våpnene sine. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I sense long loading times... og ingen unlocks..? Fikk akuratt MYE mindre lyst på black ops nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Så de har sett hva Bungie gjorde i Halo Reach og fulgt etter (sånn når det gjelder custom-utseende)? Har ikke trua på at dette spillet blir noe bra. Føler det surfer på COD sitt gode navn og rykte (ikke at MW2 var noe særlig bra, men det var en salgssuksess). Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 har hørt at det skal koste penger i måneden for å spille online. er dette sant? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nei, såvidt jeg vet ble det bare med snakk: http://www.spillverket.no/artikler/vil_ta_maanedlig_avgift_for_call_of_duty/77028 Endret 27. oktober 2010 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg