Zuluzion Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Så var det på'n igjen... Har enda en gang måtte vente på alle som spiller Warcraft3... Er på lan og pcen klikker hele tiden Den rebooter hele tiden, 5-6 ganger om dagen Noen som vet hva som er feil... altså f.eks windows er "fucka" elle.no Gidder ikke å installere windows på nytt.. værtfall ikke før jeg kommer hjem Alle spill går helt fint Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hm.. skjedde med meg også.. menne har en fil som forhåbentligvis fixer d... hva er mailen din så skal jeg senne den til deg Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 det er ikke bare warcraft3, men alt.... pc'n klikker hele tiden Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 pcen din restarter seg eller henger opp når du spiller warcraft?? d va mitt problem... blizzard sendte meg en fil som fixa dette.. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dette blir får vanskelig å svare på uten mere info! Med den infoen du har git kan det være minst 1000 forskjelige feil. Os? cpu temp? osv Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Nei... tror selv det er OS Cpu temp. ligger på rundt 45-50 grader Har: A7N8X Deluxe Twinmos 512 mb ram med winbond AMD Barton 2500+ WD 120gb Windows XP Geforce 3 Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 flipper pcen bare når du spiller warcraft??? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 nei, ikke bare det... men alle spill går fint, men det crasher unansett Lenke til kommentar
Silly Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg har samme problemet selv. Det begynte på mandag, da pc'en bare rebootet av seg selv, helt uten videre. Det rare er at før den rebooter, er det som om musa og tastaturet fryser. Alt funker, musikken spiller, jeg kan se at mennesker snakker på irc, evt filmer går videre osv, men jeg får ikke bevegd på musa eller skrevet med tastaturet. Temperaturen på CPU ligger på rundt 49-52 grader. Jeg bruker Win2k Pro, og har følgende: MSI KT3 Ultra AMD Athlon XP1800+ Asus G4 MX440 .. og mer som antagelig ikke er så interessant i dette tilfellet. Jeg tror ikke det har noe med grafikkortet å gjøre, men man kan vel aldri vite. MX-kort suger jo anyways. Nå skal jeg formatere og se hvordan det funker, om det hjelper. En formatering trengs uansett, så jeg får håpe på at det er det som skal til. Noen som ellers har noen tips ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå