Baabaaaosii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hei! Vil bare åpne med å si at jeg har null peiling på fotografi, men jeg tok disse bildene da jeg var i Asia. Ble ganske fornøyd selv og lurer derfor på hva du synes om disse bildene? Endret 4. oktober 2010 av Baabaaaosii Lenke til kommentar
Autofokus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei! Likte det siste svart hvitt bildet ditt, det av de to i risåkeren. Men strømmasta i midten av bildet forstyrrer veldig. Det kan sikkert fjernes i etterbehandling. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg likte bildet med quiet-skiltet, men du skulle fått med hele postkassa. Mangler to cm av det ene hjørnet Samt en strømledning eller noe som går ut fra treet på høyresiden. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Likte det siste B/W bildet ditt, men stolpen i midten av bilde er veldig forstyrrende. Det er også litt mye noise i bildet. Endret 4. oktober 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå