GuNTiT123 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Heisann! Jeg har fått dilla på og modde lobbier men problemet er att jeg ikke har noen venner som spiller på de tidene jeg spiller. Jeg heter nicepatran på steam og GuNTiT123 på MW2. Jeg har laget noen gungame mods som jeg stadig forbedrer men jeg får ikke testet dem ut skikkelig uten noen som er på steam... Jeg gir deg gjerne mods hvis du trenger og jeg kan fortelle deg hvordan du bruker dem. Alt er på private match! STEAM: NICEPATRAN SKYPE: GuNTiT123 Lenke til kommentar
Notil Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker modda servere og jeg kunne godt tenkt meg å joine deg men jeg bare hater xp-hacka servere, om det bare er gungame eller roll-the-dice er det dritmorsomt Lenke til kommentar
GuNTiT123 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg liker modda servere og jeg kunne godt tenkt meg å joine deg men jeg bare hater xp-hacka servere, om det bare er gungame eller roll-the-dice er det dritmorsomt Jepp, er snart ferdig med gungame modden min, zombie mod og roll the dice er det neste jeg skal jobbe med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå