Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vise jeg elsker henne?

Gjest Guest_guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_guest

Jeg er en gutt på 20 som har vært sammen med ei utrolig jente i noen uker nå.

Dette er et avstandsforhold som fungerte bra til nå men i dag sa hun lite så jeg lurte på om det var noe.

Hun hadde da sett bilder av meg og noen venner på facebook og ble nervøs for jeg hadde det morro sammen med en annen jente. Jeg har absolutt ikke følelser for den jenta jeg hadde det morro sammen med, vi henger sammen for hun er den eneste jentevennen jeg har her jeg bor. Hun er heller ikke interesert i meg.

Jeg forstår jo at hun er nervøs, jeg tenker jo det samme om hun men vi fikk snakket ut om det men alikevel følte jeg hun ikke likte det.

Hvordan kan jeg vise jeg bare elsker kjæresten min nå nestegang jeg reiser til henne? Kjæresten er 18 så jeg går ikke for klassiske ting som blomster og slikt :p

Har noen tips til noe vi kan gjøre eller finne på sammen så hun ikke skal bli så nervøs for hva jeg driver på med hele tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe av det viktigste du kan gjøre er å klemme henne enda mer inntil deg vis du snakker med andre jenter når du er med henne, og for all del, husk at DU må AVSLUTTE samtalen med jenta du snakker med.

Hvis mine guttevenner jeg ikke hadde følelse for, hadde klemt noen tett inntil seg mens de pratet med meg alene, og virket så avvisende, hadde jeg følt meg avvist som person, ja nesten "brukt" til å vise frem at de var glad i jenta ved å klemme foran meg. Og jeg hadde glatt droppet dem som venner om det fortsatte.

Kjærestekosing kan man ta når venner ikke trenger oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...