Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Det er en film som ikke har undertekster så jeg lastet ned en undertekstfil, i andre video programmergår det ann å høyre klikke og velge å laste opp undertekstfiler, jeg kunne gjerne ha kjørt filmen på DivX Plus Player men når jeg kjører den så får jeg enn feilmelding som sier et eller annet med decoder eller directshow filter eller noe sånt. Filmen heter Zombieland. Går det ann å laste opp undertekstfiler i Windows Media Player på ett eller annet vis? Hvis ikke er det et annet slikt som program som tillater det? (Ikke VLC media player, filmen starter aldri i den...) Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Anbefaler på det sterkeste at du prøver å få filmen til å fungere i VLC, men hvis ikke kan du jo prøve DirectVobSub for å vise undertekster i Windows Media Player Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Anbefaler på det sterkeste at du prøver å få filmen til å fungere i VLC, men hvis ikke kan du jo prøve DirectVobSub for å vise undertekster i Windows Media Player Hvordan bruker jeg DirectVobSub? Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 legg sub fila i samme mappe som filmen og rename(kopier og lim inn) subtxtfila til samme navnet som filmen så får du txt automatisk i mediaplayer..enkelt og greit tips, last ned K-lite codec pack. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om du kaller undertekstfilen for det samme som videofilen så spilles den av automatisk i de fleste programmer. Eks. Get Him to the Greek (2010) DVDRip XviD-MAX.avi Get Him to the Greek (2010) DVDRip XviD-MAX.srt Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Anbefaler på det sterkeste at du prøver å få filmen til å fungere i VLC, men hvis ikke kan du jo prøve DirectVobSub for å vise undertekster i Windows Media Player Hvordan bruker jeg DirectVobSub? den starter automatisk så lenge du bare gjør som det har blitt forklart Endret 3. oktober 2010 av Hudrin Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Funka ikke, tok subtekstfilen og putta den i samma mappe endret navn på den til zombieland.srt Startet zombieland i WMP og ingenting skjedde...kanskje subfilen ikke er riktig. Laster ned en annen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Anbefaler deg å bruke VLC Media Player istedetfor WMP Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Den filmen funker ikke i VLC. Lastet ned en annen subfil, den funka heller ikke. Kanskje jeg har gjort noen feil?? Kan noen plz forklare meg trinnvis, slikt: 1. 2. 3. .... Endret 3. oktober 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå