Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjedelig kone, hva kan man kreve av partner?

Gjest mann35

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått en BJ av kona på fem år - fordi jeg prøvde å kreve dem.

Jeg må bare spørre...

Får du flere BJ etter at du har slutta å kreve?

Hvis man ikke krever, så har man heller ikke behov. Ytrer man ikke et ønske om behov, hvorfor skal man få da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått en BJ av kona på fem år - fordi jeg prøvde å kreve dem.

Jeg må bare spørre...

Får du flere BJ etter at du har slutta å kreve?

Hvis man ikke krever, så har man heller ikke behov. Ytrer man ikke et ønske om behov, hvorfor skal man få da?

:!:

Du klipper jo første setningen av posten min, som er hele poenget med posten.

Å kreve får deg ingen vei. (med "ønske om behov"tror jeg du mener ønske/behov") ønske/behov, eller ytring av behov/ønske, er absolutt ikke det samme som krav.

Å si "Kjære, jeg skulle virkelig ønske vi kunne ha mer sex. Vi har nok litt forskjellige behov, men jeg håper vi kan prøve å møtes på halvveien."

Er noe helt annet enn å si "Kjerring, sug meg! NÅ! Jeg krever det!"

Den første får deg milevis lenger enn den andre - med mindre kona di er en underdanig sub, eller du sier nr2 som spøk og hun tar den.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest hele tråden, så vet ikke om noen andre har kommet med dette. Jeg har dårlige perioder, hvor jeg føler meg for dårlig og for stygg for kjæresten min, og det siste jeg tenker på da er sex. Når kjæresten viser at han er glad i meg og synes jeg er vakker uten at jeg har gitt behov for det, glemmer jeg helt de dårlige periodene:) For meg hjelper det, at an sier jeg er vakker at han holder rundt meg når jeg tar oppvasken og div og når han viser at han vil ha meg.

Og at hun ikke har gjort så mye seksuelt, kan ha med at hun er redd for å gjøre det feil eller for dårlig, når hun først gjør det, vis og si at du liker det, og fortell hvordan du vil hun skal gjøre det. Ikke for drøyt de første gangene. Dette er hvordan jeg føler det, men kanskje det virker med konen din:)

Du kan jo prøve det.:)

Lenke til kommentar

Før ungene... ca 1,7 ganger i uka :-)

Variasjon? Nja, hun likte jo jeg brukte tunga, men det var aldri andre veien.

Massasje? Jo, det hendte vel 4-5 ganger i året.

Vi "sov alltid" nakne før.. skje-stilling ... venstre hånda om høyrepupp og høyre om venstre og snoppen mellom lårene hennes. Det var en fin tid..

Elsk.. tja, hun er jo god... føler litt på henne i forhold til ungene (som jo er .. alt) og kjenner igjen følelsene, ordentlige greier. Det har bare blitt så kjent, ikke dermed sagt mindre glad i, men det blir litt (mye) ... vil ikke.. fra hennes side.

Med mye vil ikke ... så (lest første post) blir det daut..

Lenke til kommentar

Vet jeg ikke er kvalifisert til å ytre noe som helst her, ettersom jeg ikke er gift, har barn etc. :p

Men en forsiktig tanke: Hva med noe impulsivt - få besteforeldre til å passe ungene, kjør vekk fra alt, ikke ha noe bestemte mål, go crazy.

kom dere ut av det inngrodde rutinelivet og pust litt :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner din frustrasjon veldig godt, er i ganske lik situasjon selv. Jeg har ei kone som er helt topp på alle andre områder, og jeg vil virkelig leve livet til ende med henne! ... men om jeg virkelig klarer det uten sex mer enn hver 5. - 6. uke vet jeg ikke...

Hos oss er det ikke noe annet enn at behovene er totalt ulike, vi har det bra på alle vis men hun kjenner ingen lyst. Vi har snakket masse om det, og hun ser det også som et problem siden det går utover meg og i neste omgang utover klimaet i heimen. Men når jeg lurer på om hun ikke av og til kan være med litt og kjenne om kanskje lysten våkner så sier hun det blir "helt feil"....

Beklager at jeg ikke kan gi deg noen gode råd, men i det minste er du ikke alene :-)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Gjøss. hva skjer noen oppdateringer? Har du fortalt hvordan du føler det, kanskje hun har behov for å snakke?? Av og til er det der problemet ligger, og damer kan bare ikke fungere sexuelt om de har snakkebehov.

Høres og ut som hun har skikkelig dårlig selvtillit, kanskje hun må få hjelp til å føle seg litt atraktiv og være uthvilt for å få lysten i gang igjen.

Hvor gamle er barna? kan det være en sammenheng med småbarnstiden, er mange som går inn i dvalemodus sexuelt da, eller er de store.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...