oBoN Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 HEi jeg lurte på om det gåt og serie kople 2 radisser har waterchil og vil kople en http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/m...mcr80/mcr80.jpg på dette vil dette øke kjøe efekten eller vil dette lønne seg .. SKrive din mening om hva du mener Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Det vil helt klart gi utslag på dine temperaturer, men jeg ville valgt en annen radiator. Den der gir dårlig ytelse, men du slipper jo å sage/borre i kabinettet. Tipper du tjener 2-3 grader på det. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 sats på en annen radiator ja, gjerne en med to 120mm vifte plasser, dvs en større en. gl Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg skal prøve å sette inn Black Ice Extreme Radiatoren min sammen med WC radiatoren og koble den i paralell og serie for å se hva som gir best resultat. Dersom det gir en forbedring kommer jeg nok til å kjøpe meg en WC radiator til etterhvert (Black Ice radiatoren skal brukes i PC2). De har ikke kommet til Norske webshopper enda, men ligger ute i Asetek`s webshop så det er nok ikke så altfor lenge til de dukker opp her også. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har seriekoblet en BlackIceExtreme -> BlackIceExtreme2 -> varmeregister fra bil og resultatet er ca 5 grader over romtemp med pelt-kjølt cpu, nb og gpu kjøling. Hadde det blitt noe bedre temp'er om jeg paralellkobler noen av de? Lenke til kommentar
eien Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 flop|s: har du vifter i systemet ditt? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 flop|s: har du vifter i systemet ditt? Vifter? Joda, har selvfølgelig på alle radiatorene : 6 stk, 3 kabinettvifter, to ekstra til skjermkortet og ellers de som sitter i PSU'ene. 15 stk, hvordan det? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 flop|s: har du vifter i systemet ditt? Vifter? Joda, har selvfølgelig på alle radiatorene : 6 stk, 3 kabinettvifter, to ekstra til skjermkortet og ellers de som sitter i PSU'ene. 15 stk, hvordan det? se posten "vannkjøling uten vifte" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå