Max_Drunk Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Da er det på tide med ny data og valg av CPU er det som jeg grubbler mest på. Det PC'en skal bli brukt til er film, videoredigering, photoshop og lignende + litt spilling som COD: MW2 osv. Altså jeg trenger en bra allrounder prosessor. Det står i mellom 3 stk etter mitt budsjett: - AMD Phenom II X4 965 - AMD Phenom II X6 1055T - Intel i5-760 X6 1055T: Har da lest at de fleste spill i dag ikke støtter 6 kjerner så da vil ikke X6 bli utnyttet fullt ut på det området. Stemmer? X4 965 og i5-760: Disse har fått bra omtaler. Har fått med meg at i5-760 har det med å bli veldig varm under påkjenning, og av de 2 så er X4 965 lettere å overklokke? Noen her som vet noe om disse eller som kanskje kan anbefale andre prosessorer (pris opp til 1700)? AMD hovedkort er billigere enn Intel så kan kanskje kjøpe en dyrere AMD prosessor om jeg går for det. Endret 3. oktober 2010 av wassiboy Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Intel eller 6core.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå