Jambimaster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Heisann! Var å leverte en søknad på en jobb (som jeg er veldig interessert i) for et par dager siden. Greia er at jeg har lite erfaring, selv om det ikke var noe som var obligatorisk. Søknaden min er ganske bra skrevet, men har mange klisjeer. Lurer bare på om det er noe jeg kan gjør for å skille meg litt ut i forhold til andre søkere? Kanskje stikke og mase litt om hvordan det står til med stillingen? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja stikk ned og ta med CV osv. Tenk gjennom bra ting du kan si når du er der Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Vel, du kan begynne med å poste i Jobb & utdanning seksjonen? Greit nok du vil skille deg ut fra andre jobbsøkere, men det var måte på. :!: Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Oi! Prøvde å finne en bedre kategori, men den overså jeg. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det holder med en tråd, så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg