Kraftwrk Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Kanskje venninnen din har veldig lyst på en kjæreste? Dette er bare en teori, men hvis de fleste vennene hennes har stor erfaring med gutter, og hun selv kanskje aldri har vært ordentlig sammen med noen kan det jo være hun bare føler seg dum? Hun vil jo at dere skal tro at hun har et forhold. Kanskje hun er ensom, til tross for at hun har venner? Kanskje er hun deprimert? Jeg ville snakket med henne om det på en skånsom måte. Skjønner at du er bekymret, og du er sikkert en god venn som ser dette og gjør så mye research for å finne ut av ting og hjelpe henne =)! ENDELIG et skikkelig svar! Det samme har slått meg.. Men dette har pågått i 3 år.. for tre år siden hadde heller ingen av oss andre noe særlig gutteerfaring.. og hun var liksom den først ut.. hmm.. jeg vet ikke jeg altså takk for svar! Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Sier meg ikke enig. Høres ut som venninen din har noen problemer. Jeg ville ha konfrontert henne med dette, men det er vel kanskje ikke den beste løsningen. Ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 SÅ ille er det ikke. Det er ikke SÅ uvanlig å lage fake konti av ulike grunner. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar!Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. 90% av postene innenfor seksualitet, samliv og helse-delene er folk som enten ønsker sympati eller få bekreftet sine fordommer. Det er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. 1: Bare overse det. Er fjortistakter å henge seg opp i slikt. 2: Slutt å ta deg inn i andres sosiale konti. 1 Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. 1: Bare overse det. Er fjortistakter å henge seg opp i slikt. 2: Slutt å ta deg inn i andres sosiale konti. MENNESKENE JEG HAR GJORT DET PÅ FINNES JO IKKE. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. 1: Bare overse det. Er fjortistakter å henge seg opp i slikt. 2: Slutt å ta deg inn i andres sosiale konti. MENNESKENE JEG HAR GJORT DET PÅ FINNES JO IKKE. DET FINNES JO ET MENNESKE SOM HAR SKAPT DISSE KONTOENE. DE HAR IKKE DUKKET OPP AV SEG SELV HELT AUTOMAGISK. Og caps lock er forøvrig ikke nødvendig. 4 Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tja, kan være flere grunner. Du skriver at hun er populær, vil det si hos guttene og? Kan hende at hun har bare lyst til å være i fred. Eller så kan det være det motsatte. Tror personlig at du skal bare la henne holde på så vokser hun ut av det selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. Hvordan skal vi kunne vite det bedre enn deg? Det skal mer enn et kort foruminnlegg til for å gi et ordentlig grunnlag for å gi råd, selv om vi var psykiatere alle i hop. Det du mener med et "skikkelig" innlegg er tydeligvis et som sier akkurat det du på forhånd er ute etter å få høre, men da har du jo bestemt deg allerede, hva er da vitsen? Det beste svaret du kan få i dette tilfellet er etter min mening både ja og nei. Ingen av oss burde spekulere for mye i hva dette "egentlig" kommer av. Hvis du vil bli bedre skikket til å håndtere situasjonen burde du heller ta kontakt med noen som er kvalifisert til å gi deg et sikrere svar. Som sagt, vi vet ikke nok. Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå er ikke dere så gamle, og hvis hun var 13 når hun begynte med dette så forstår jeg det. Hun har ikke lyst å måtte "slå opp" med denne oppdiktede kjæresten sin, dere er i en alder der dette gjerne er litt flaut og skamfullt. I tillegg så har hun vel kanskje skjønt at hun har dratt det for langt, og gjør løgnene bare større og større. Hun har skapt en vanskelig situasjon for seg selv som er vanskelig, men ikke umulig, å komme ut av. Jeg ville konfrontert henne med dette, si hvor tåpelig det er, og at hun skal slette profilen og vokse opp. Si at hun må prøve å få seg en kjæreste som faktisk er virkelig, om det er det hun vil ha/trenger. Håper dette var et bra nok svar. Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. Hvordan skal vi kunne vite det bedre enn deg? Det skal mer enn et kort foruminnlegg til for å gi et ordentlig grunnlag for å gi råd, selv om vi var psykiatere alle i hop. Det du mener med et "skikkelig" innlegg er tydeligvis et som sier akkurat det du på forhånd er ute etter å få høre, men da har du jo bestemt deg allerede, hva er da vitsen? Det beste svaret du kan få i dette tilfellet er etter min mening både ja og nei. Ingen av oss burde spekulere for mye i hva dette "egentlig" kommer av. Hvis du vil bli bedre skikket til å håndtere situasjonen burde du heller ta kontakt med noen som er kvalifisert til å gi deg et sikrere svar. Som sagt, vi vet ikke nok. Altså, jeg lurer ikke på om det jeg har gjort er riktig, eller galt. Gjort er gjort. Det jeg lurer på er hva jeg burde gjøre videre.. Konfrontere henne? Bare glemme det, og gå videre. Skjønner virkelig ikke vitsen med å komme med slike innlegg at jeg er gal osv. Jeg er bare bekymret for venninnen min. Skal dere komme med slike ting, ser jeg ikke vitsen med å kommentere en gang. Det er bare irriterende. Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Nå er ikke dere så gamle, og hvis hun var 13 når hun begynte med dette så forstår jeg det. Hun har ikke lyst å måtte "slå opp" med denne oppdiktede kjæresten sin, dere er i en alder der dette gjerne er litt flaut og skamfullt. I tillegg så har hun vel kanskje skjønt at hun har dratt det for langt, og gjør løgnene bare større og større. Hun har skapt en vanskelig situasjon for seg selv som er vanskelig, men ikke umulig, å komme ut av. Jeg ville konfrontert henne med dette, si hvor tåpelig det er, og at hun skal slette profilen og vokse opp. Si at hun må prøve å få seg en kjæreste som faktisk er virkelig, om det er det hun vil ha/trenger. Håper dette var et bra nok svar. Takk. Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, kan være flere grunner. Du skriver at hun er populær, vil det si hos guttene og? Kan hende at hun har bare lyst til å være i fred. Eller så kan det være det motsatte. Tror personlig at du skal bare la henne holde på så vokser hun ut av det selv. Hun har mange venner, kanskje ikke så populær hos guttene. 16 år.. Hun er moden i hodet osv. Hun oppfører seg ikke som et barn. Men ja, ikke vet jeg. Takk for svar. Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tja, kan være flere grunner. Du skriver at hun er populær, vil det si hos guttene og? Kan hende at hun har bare lyst til å være i fred. Eller så kan det være det motsatte. Tror personlig at du skal bare la henne holde på så vokser hun ut av det selv. Hun har mange venner, kanskje ikke så populær hos guttene. 16 år.. Hun er moden i hodet osv. Hun oppfører seg ikke som et barn. Men ja, ikke vet jeg. Takk for svar. Hun er ikke moden når hun gjør noe sånt. Dessuten er hun bare 16 år. Konfronter henne med det, hun kommer til å bli veldig flau og nekte for det, men skal hun vokse opp er det dessverre det eneste som hjelper. Blir rett og slett bare for dumt å holde på sånn. Usynlige venner/kjærester har du når du er 3-4 år. Lenke til kommentar
Kraftwrk Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 ENDELIG et skikkelig svar! Ok. Du er ikke ute etter hjelp, men å få bekreftet fordommene dine. OK, ja, du er en smarting du. LES alt som står her da.. Jeg er ute etter å få vite hva jeg skal gjøre videre. 1: Bare overse det. Er fjortistakter å henge seg opp i slikt. 2: Slutt å ta deg inn i andres sosiale konti. MENNESKENE JEG HAR GJORT DET PÅ FINNES JO IKKE. DET FINNES JO ET MENNESKE SOM HAR SKAPT DISSE KONTOENE. DE HAR IKKE DUKKET OPP AV SEG SELV HELT AUTOMAGISK. Og caps lock er forøvrig ikke nødvendig. Når det mennesket som har skapt disse profilene er min venninne, og jeg er bekymret ser jeg virkelig ikke grunnen til at det skal komme innlegg som hentyder til at jeg gal. Det blir for dumt, og det er helt sykt barnslig. Dere er nok voksne mennesker som sitter å kommenterer slike unødvendlig ting. Voks opp. Tja, kan være flere grunner. Du skriver at hun er populær, vil det si hos guttene og? Kan hende at hun har bare lyst til å være i fred. Eller så kan det være det motsatte. Tror personlig at du skal bare la henne holde på så vokser hun ut av det selv. Hun har mange venner, kanskje ikke så populær hos guttene. 16 år.. Hun er moden i hodet osv. Hun oppfører seg ikke som et barn. Men ja, ikke vet jeg. Takk for svar. Hun er ikke moden når hun gjør noe sånt. Dessuten er hun bare 16 år. Konfronter henne med det, hun kommer til å bli veldig flau og nekte for det, men skal hun vokse opp er det dessverre det eneste som hjelper. Blir rett og slett bare for dumt å holde på sånn. Usynlige venner/kjærester har du når du er 3-4 år. Okei.. Du tror ikke det vil føre til selvmordstanker da? At fallet er for høyt..? Lenke til kommentar
Kosemose Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hun har mange venner, kanskje ikke så populær hos guttene. 16 år.. Hun er moden i hodet osv. Hun oppfører seg ikke som et barn. Men ja, ikke vet jeg. Takk for svar. Hun er ikke moden når hun gjør noe sånt. Dessuten er hun bare 16 år. Konfronter henne med det, hun kommer til å bli veldig flau og nekte for det, men skal hun vokse opp er det dessverre det eneste som hjelper. Blir rett og slett bare for dumt å holde på sånn. Usynlige venner/kjærester har du når du er 3-4 år. Okei.. Du tror ikke det vil føre til selvmordstanker da? At fallet er for høyt..? Hvis det er så alvorlig og betyr så mye for henne, trenger hun hjelp. Hvis du kjenner henne godt, vet du vel sånn omtrent hvilken reaksjon hun ville fått. Selvmordstanker for noe slik som det? Virkelig? Det er ikke et høyt fall, bare en utrolig flau situasjon. Edit: Bad quote, sorry. Dårlig på det. Endret 4. oktober 2010 av Kosemose Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Synes ikke du skal konfrontere henne med det med det første. Om du sier at du har gått inn på kontoene uten tillatelse tror jeg du kan si farvell til det vennskapet. Hvordan kan hun stole på deg igjen når du gjør noe slikt? Det du kan gjøre er jo å henne litt mer omkring denne kjæresten, være interessert. Hva de gjør sammen og slike ting for å finne ut mer. For alt vi vet kan det jo hende at hun bare leker med facebook og sosiale medier fordi hun finner det interessant eller spennende og se hva det kan føre til. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Dere er begge gale fjorstisser. Du bør egentlig komme deg bort fra det tullete nøttemiljøet når du får sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå