Gå til innhold

Omplassere hund. Fikk en "sint" e-post


Anbefalte innlegg

Heisann.

Vi skal nå omplassere hunden våres, også er dette en jakt labrador. I følge der vi fikk hunden og dyrlege så heter jaktlabrador "Flatcoated Labrador". Jeg la ut hunden på finn får min far, og brukte min e-mail og der kom en e-post som sier dette: Renraset? Jaha! Til din informasjon så finnes det ingen rase som heter Flatcoated Labrador! Det enten Flatcoated Retriever eller Labrador Retriever. Som eier burde du vite hva slags rase du har og skal selge!!

Hilsen

irritert hundeeier

 

Stemmer dette?

Jeg og min far velger selv og stole på dei vi har kjøpt hunden hos og dyrlege da dei sier at jaktlabrador rasen heter Flatcoated Labrador.

 

Men noen som har formening om dette?

 

Mvh meget forvirret sønn av hundeeiger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den som sendte e-posten har rett, det finnes ikke noe som heter flatcoated labrador. Jaktlabrador er heller ingen egen rase, det er en variant av labrador.

 

Jeg er enig i at dere burde vite dette. Du har flatcoated retriever, og du har labrador retriever, enkelt og greit.

 

Hunden det er snakk om er registrert som labrador? For den var renraset, ikke sant?

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jepp da vet vi det :) tusen takk får kjapt og posetivt svar :)

og ja syns hvirkelig det er usæriøst av både dyrlege og oppretter og si noe som ikke stemmer overhodet, men men slik er det. Saken er avklart hvertfall :)

 

Det er omtrent like merkelig at den som eier hunden ikke vet hva slags hund man har. Flaut også, når man snakker med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...