eivinds2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei håper det er noen som har litt peiling på disse programmene her. Jeg ansatte en arkitekt som tegnet hus for meg for en stund tilbake. Han tegnet huset i autocad. Da ting skar seg litt, og jeg sa opp arkitekten endte jeg opp med et dusin .dwg filer. Som i utgangspunktet er dritbra, hadde det ikke vært for at den nye arkitekten bruker revit! Dermed trenger jeg en måte å konvertere filene på, så de lar seg redigere i revit. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om den nye arkitekten ikke klarer importere dwg filer til revit ville jeg vært rimelig skeptisk til kompetent han er. Lenke til kommentar
eivinds2 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette mennesket tegner for en av norges største kataloghus leverandører. Tydelig at kunnskapen kommer til kort akkurat der. Eller at mennesket ikke er villig til å ta ekstrajobben... Lenke til kommentar
eivinds2 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 skal vel nevnes at jeg har klart og importere selv, problemet er å gjøre de mulige å redigere. Prøvde "explode" selv om jeg har lest at det ikke er en helt heldig metode. Resultatet var uansett at det inneholdt for mange elementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå