jokolse Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 [PS3] Fifa 11 club - Noen som blir med? Lenke til kommentar
jokolse Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi er 7 stk nå ; ) Lenke til kommentar
tommis Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 [PS3] Fifa 11 club - Noen som blir med? Blir gjerne med jeg: Tjommis Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 er med jeg. gogutta88 Lenke til kommentar
erikern Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan er opplegget? hvor mange er med? er det full tropp med keeper og forsvar osv.. eller har alle lyst å spille spiss? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvordan er opplegget? hvor mange er med? er det full tropp med keeper og forsvar osv.. eller har alle lyst å spille spiss? Hva heter laget forresten? Får jeg en invite eller hvordan funker detta? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 sign me up! er møkk lei av å spille online med en flokk sauer som aldri har hørt om passningspill... fotball er en LAG idrett! psn: theGunner_76 Lenke til kommentar
Frozen_Vafler Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har lyst til å være med og lurer på om det er noen ledig plasser? venter spent på svar Lenke til kommentar
jokolse Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 spørs hvor på bana du vil spille xD Lenke til kommentar
jokolse Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvordan er opplegget? hvor mange er med? er det full tropp med keeper og forsvar osv.. eller har alle lyst å spille spiss? skal bli full tropp ja .. og nei alle har ikke lyst til å spille spiss : p Lenke til kommentar
erikern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Har startet en egen klubb jeg også, så hvis noen er interreserte. Trenger keeper og forsvarsspillere.. GODE! Legg meg gjerne til på psn: erikern Lenke til kommentar
jokolse Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 du har dt ja... fortsatt plasser hvis noen er intr Lenke til kommentar
OddenW Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg blir gjerne med. psn:nettspill1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er også gjerne med. Spiller best på midtbanen (venstre/midt) og er en god playmaker. Har 40+ i accomplishments og playern min har vel rundet litt over 80 nå. (Note: Jeg har bittelitt latency når jeg spiller virtual pro. Jeg har lært meg og takle det, og spiller nå ganske godt, til tross for det. Men om jeg mottar ballen, og ikke sentrer med en gang, så er det pga den:)) Men går som regel godt. PSN: Colecter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå