Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Velduftende hjem :)


Anbefalte innlegg

Er veldig opptatt av at det skal lukte godt i huset mitt! Da vi flyttet inn luktet det litt "gammelt" men etter mye vasking luktet det heldigvis bedre etterhvert.. :new_woot:

 

Er det noen som har et tips til duftlys som ikke lukter kunstig og som gir en varm atmosfære i huset? :love:

 

Har hørt om et merke som heter yankee candle. Noen som har prøvd dette? Har kikket en del på yankeestore.no, og vurderer å kjøpe derfra. Men hadde vært moro å høre andres erfaringer først - får jo ikke luktet på lysene først :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Hei :) Kom over denne tråden og ble veldig nysgjerrig på yankee candle duftlysene! Hvilke dufter anbefaler dere å prøve? Har lyst til å kjøpe duftvoks og prøve litt forskjellige :)

 

Jeg vil anbefale Cafe Au Lait, Sweet Strawberry og Clean Cotton!

 

Sweet Strawberry er helt vanvittig digg! Elsker den!! :dribble:

 

Det kommer jo an på hva slags dufter du liker også da. Også liker jeg f.eks å ha forskjeliige lukter i forskjellige rom. Clean Cotton er fin å ha på badet syns jeg! Mens matlukter er jo best på kjøkken eller kanske stuen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Men disse duftlysene, avgir de lukt som "setter" seg i huset...eller er duften borte når lyset slukkes?

Kan jo ikke ha stearinlys brennende konstant :dontgetit:

 

Jeg vil ikke akkurat si at lukta "setter seg", men det er jeg egentlig glad for, for jeg liker å variere mye. :) Elsker å prøve nye lukter!

Men de lukter selv når ikke de er tent, så hvsi du har duftlyset stående f.eks på et lite bad kan det lukte endel i rommet hele tiden. Men det lukter resten av kvelden altså, hvis man brenner et lys i noen timer. Men jeg tror ikke det lukter til dagen etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...