frkhilde Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er veldig opptatt av at det skal lukte godt i huset mitt! Da vi flyttet inn luktet det litt "gammelt" men etter mye vasking luktet det heldigvis bedre etterhvert.. Er det noen som har et tips til duftlys som ikke lukter kunstig og som gir en varm atmosfære i huset? Har hørt om et merke som heter yankee candle. Noen som har prøvd dette? Har kikket en del på yankeestore.no, og vurderer å kjøpe derfra. Men hadde vært moro å høre andres erfaringer først - får jo ikke luktet på lysene først Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg synes lysen fra ikea lukter godt:) SÅ går d jo ant å bruke sånn greier med lys under og legge foskjellig dråper med lukt over på et fat greier:) de er ganske gode:) Mvh Chanette Marie Lenke til kommentar
frkhilde Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bor gaaaaaaanske lagt unna ikea, så det er nok ikke aktuelt for meg Noen andre som har erfaring med Yankee candle? Lenke til kommentar
Kariann Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg bor gaaaaaaanske lagt unna ikea, så det er nok ikke aktuelt for meg Noen andre som har erfaring med Yankee candle? Jeg har handla hos yankeestore flere ganger, og er kjempefornøyd. Syns yankee candel lysa lukter veldig ekte, og kan anbefale et par av mine favoritter. Cafe au lait og sweet strawberry. Lenke til kommentar
frkhilde Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 OK Hvor lang var leveringsstiden hos yankeestore? Lenke til kommentar
Kariann Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sist tok det to dager. Det har hendt at jeg har fått varene dagen etter jeg bestilte også, hvis jeg har bestilt tidlig på morran. Lenke til kommentar
frkhilde Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Søkte på yankee candle og kom over denne konkurransen Hadde vært moro å vinne.. hihi... Lenke til kommentar
tiiina Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei Kom over denne tråden og ble veldig nysgjerrig på yankee candle duftlysene! Hvilke dufter anbefaler dere å prøve? Har lyst til å kjøpe duftvoks og prøve litt forskjellige Lenke til kommentar
Kariann Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei Kom over denne tråden og ble veldig nysgjerrig på yankee candle duftlysene! Hvilke dufter anbefaler dere å prøve? Har lyst til å kjøpe duftvoks og prøve litt forskjellige Jeg vil anbefale Cafe Au Lait, Sweet Strawberry og Clean Cotton! Sweet Strawberry er helt vanvittig digg! Elsker den!! Det kommer jo an på hva slags dufter du liker også da. Også liker jeg f.eks å ha forskjeliige lukter i forskjellige rom. Clean Cotton er fin å ha på badet syns jeg! Mens matlukter er jo best på kjøkken eller kanske stuen. Lenke til kommentar
tiiina Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tusen takk! Har bestilt ikke mindre enn 10 forskjellige dufter nå yankeestore.no har ett utrolig stort utvalg.. ikke lett å velge Endret 31. mai 2011 av tiiina Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Men disse duftlysene, avgir de lukt som "setter" seg i huset...eller er duften borte når lyset slukkes? Kan jo ikke ha stearinlys brennende konstant Lenke til kommentar
Kariann Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Men disse duftlysene, avgir de lukt som "setter" seg i huset...eller er duften borte når lyset slukkes? Kan jo ikke ha stearinlys brennende konstant Jeg vil ikke akkurat si at lukta "setter seg", men det er jeg egentlig glad for, for jeg liker å variere mye. Elsker å prøve nye lukter! Men de lukter selv når ikke de er tent, så hvsi du har duftlyset stående f.eks på et lite bad kan det lukte endel i rommet hele tiden. Men det lukter resten av kvelden altså, hvis man brenner et lys i noen timer. Men jeg tror ikke det lukter til dagen etter. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har aldri prøvd disse duftlysene etter å ha sett prisene på de i butikkene. Sikkert greit å ha til spesielle anledninger, men til hverdags får det fortsatt stinke i hjemmet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå