Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hadde sex med ei dame for flere måneder siden men har problemer med å "glemme" det. Altså jeg tenker på det en del om dagene. Jeg kom over det for en stund men har begynt å tenke på det igjen. Jeg har vel vært litt redd for at folk skal få vite det men det er vel strengt talt ikke så farlig. Men når jeg har begynt å tenke på det har jeg søkt henne opp på facebook for å se om vi har felles bekjente som kan få vite det osv... I begynnelse angret jeg noe så jævlig men det er jo ikke noe poeng nå.. Jeg vil helst slippe å tenke på det. Dere skjønner sikkert at jeg hadde sex med en kvinne man ikke skryter av Men er ikke direkte stygg. Jeg tenker jo at jeg egentlig gir faen hva andre mener... Men det som er hovedpoenget er at jeg slipper å tenke på det. Noen som har tips. Altså hendelsen er jo slite alvorlig at jeg nekter å tro at dette vil følge meg resten av livet. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2010 Finn noe annet å tenke på. WoW bør vurderes. Da slipper du kanskje å måtte ha sex noen gang igjen. 17 Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hehe. Kanskje det vil hjelpe å ha sex med annen kvinne som er fin så du overbeviser deg selv om at det var et engangstilfelle? Endret 3. oktober 2010 av Joker91 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen flere som har tips? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du må jo ta henne flere ganger da! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ha sex med ei annen jente? Løser nok ditt problem, og kanskje fler? Endret 5. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mitt råd er å finne en annen å ha sex med, det hjelper hver gang ; -) Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Sånn går det når man er en manwhore som feier over alt som har to bein. Fy skam deg 1 Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ta en tur på Karl Johan! Lenke til kommentar
Gjest lol Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mitt råd er å finne en annen å ha sex med, det hjelper hver gang ; -) Usikker på om du er seriøs eller ikke. Så det funker? Men hvorfor i svarte fortsetter du å ha sex med folk når du vet at du kommer til å "angre" på det? Ser for meg at det kan bedre selvtiliten min med å ha sex med en fin dame så jeg blir overbevist selv at det var et engangstilfelle. Så henne her om dagen. Hadde lyst til å grave meg ned. Positivt at det er mest bare flaut å at jeg ikke angrer så mye. Heldigvis er nok sjansen størst for at jeg møter henne på fylla å da har jeg alkohol innabords som gjør meg i stand til å takle det bedre. Håper virkelig at det blir noe jævlig artig å le av om noen år. Lenke til kommentar
Kakko Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er du så sikker på at det er så feil med henne? Hvis hun ikke var direkte stygg, hva er problemt da? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Slapp av, de fleste går på en smell innimellom. Er det noe du helst vil glemme så holdt kjeft, og tenk på denne følelsen neste gang du tenker på å høvle over ei sjøløve. 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Slapp av, de fleste går på en smell innimellom. Er det noe du helst vil glemme så holdt kjeft, og tenk på denne følelsen neste gang du tenker på å høvle over ei sjøløve. Fullstendig klar over at det er flere som går på slike smeller. Av en eller annen grunn blir jo ikke kvitt tankene helt. Kan vel ha noe med at jeg er redd for "feil" folk skal få vite dette ettersom vi har felles bekjente men egentlig burde vel bare gi faen å le av det. Men ikke så enkelt når man bor på en mellomstor plass. Hvordan i helvette jeg skal reagere hvis jeg møter henne er noe annet jeg tenker på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er du så sikker på at det er så feil med henne? Hvis hun ikke var direkte stygg, hva er problemt da? Kanskje jeg sier det til meg selv for å overbevise meg selv? Hun var vel litt feit. Men det hjelper heller ikke at hun virker lite moden for alderen mentalt. Hun er oppe i 20 årene. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Finn noe annet å tenke på. WoW bør vurderes. Da slipper du kanskje å måtte ha sex noen gang igjen. Haha. Lenke til kommentar
Gjest theplum Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Slapp av, de fleste går på en smell innimellom. Er det noe du helst vil glemme så holdt kjeft, og tenk på denne følelsen neste gang du tenker på å høvle over ei sjøløve. Hahahahahahhahahaha kmnekker sammen! Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Stop thinking the world revolves around you. "We get to thinking we're the center of the universe and everyone's watching, so we hold ourselves to really high standards for fear of judgment," Dr. Phil explains. His dad used to say, "You wouldn't worry so much about what people thought of you if you knew how seldom they did." Stop wearing yourself out with issues that no one else cares about. dr.phil Alle har gått på enn smell. Jenter gjør også dette hele tida. Fylla har skylda. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Se på det som å ta en for laget. At du tok henne, slik at andre slapp. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Se på det som å ta en for laget. At du tok henne, slik at andre slapp. Faren er jo at dama får høy selvtillitt og dermed prøver seg på gutter i med høyere verdi noe som kan føre til at dem og går på smellen -> fylla har skylda.. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle går på smeller. Fylla har skylda, ikke noe å gjøre big deal ut av. Hvis noen finner det ut, so what? Si at du var dritings, funker alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg