CFM Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har nå lenge prøvd å søke rundt for å finne info om den originale sub'en som sitter i bilen min. Det er snakk om Audi Chorus II i en 2002 mod. A6. Jeg regner med at det er Blaupunkt, men utover det så finner jeg ingen info om forsterker osv. som sitter i den. Det er jo en aktiv sub der forsterkeren også driver høyttalerne i dørene bak. Er jeg virkelig så dårlig til å søke eller er det noen andre som vet litt mer om dette her? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det du trenger å vite da? Ja, det er et Blaupunkt-element på 6,5" som sitter i den vanlige subwooferen, og en forsterker i tillegg inni plastikkassa ja. Elementet er dobbeltspolet på 2x 2ohm, så det er ikke helt kurant å finne et nytt høyttalerelement som er drop-in. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Nei det hadde bare vært litt artig å vite... Jeg får vel skru ut hele greia da. Så mye har jeg å gjøre om hverdagen... Endret 4. oktober 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå