Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til oversettelse av spansk tekst

Anbefalte innlegg

Hei Camilla

Nå er det siste dagen min i utlandet, og det er jeg egentlig litt glad for.

Jeg har nå vært i utlandet i 2 uker, men føles som om jeg har vært vekke i mange år.

Det har vært fint vær hele turen, med over 30 grader hele tiden.

Men på en annen side kunne jeg vært lenger og, er blitt så vant til hotellfrokost og gå ut å spise hver eneste kveld.

På turen til Italia har jeg lært meg å surfe, og det var skikkelig gøy.

Jeg har svømt med delfiner, og snørklet med kysten. Jeg har vært på sjøsafari og opplevet mye av Italia.

På turen til Italia har jeg møtt utrolig mange kule folk. Vi har blitt så glad i hverandre og ingen av oss har lyst til å reise hjem igjen.

Men akuratt nå gleder jeg mest til å komme tilbake til normale temperaturer i Norge og spise en helt enkel frokost. Jeg gleder meg til å se familien igjen, og alle vennene mine.

Din venn,

Diego.

Hvis noen kunne oversette denne enkle teksten innen tirsdag formiddag, hadde det vært helt fantastisk. På forhånd Takk. :)

PS: dette er utrolig viktig, og jeg vet at det

er noen der ute som kan gjøre dette :yes:

Endret av Anty2225
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkleste er å bruke tjenesten Google translate.

Hola Camila

Ahora es mi último día en el extranjero' date=' y de hecho estoy un poco feliz.

He estado en el extranjero durante 2 semanas, pero se siente como si hubiera sido despertar en muchos años.

Ha sido un clima agradable todo el viaje, con más de 30 grados todo el tiempo.

Pero por otro lado, podría haber sido más larga y se han acostumbrado tanto al desayuno del hotel y salir a comer todas las noches.

En el viaje a Italia, he aprendido a hacer surf, y fue muy divertido.

He nadado con delfines y bucear con la costa. He estado en el safari del mar y con experiencia tanto de Italia.

En el viaje a Italia he conocido a gente interesante para muchos. Hemos llegado a ser tan amigo de uno al otro y ninguno de nosotros queremos volver a casa.

Pero ahora mismo estoy esperando más para volver a las temperaturas normales en Noruega y comer un desayuno sencillo. Espero volver a ver a la familia, y todos mis amigos.

Su amigo,

Diego.

Si alguien puede traducir este texto simple por la mañana, había sido fantástico. Gracias de antemano. :)

PD: esto es increíblemente importante, y sé que hay

¿Hay alguien por ahí que puede hacer esto: si:[/quote']

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...